אינסטגרם: ארכיון לסטורי ותצוגה נוספת לסטורי מוצלח. צילום: GettyImages

אינסטגרם: ארכיון לסטורי ותצוגה נוספת לסטורי מוצלח

אינסטגרם תמיד נמצאת בשלבי פיתוח, ועכשיו מוציאה גרסה מספר 25. היא מחדשת ארכיון חדש לסטורי ואף תצוגת Highlights לסטורי המוצלח. כל הפרטים

כפי שהזכרנו בעבר, אינסטגרם מפתחת את תחום הסטורי באפליקציה. בעדכון חדש שמוציאה החברה היא מאפשרת ארכיון חדש לסטורי ואף פיצ'ר חדש שנקרא "Story Highlights". מה זה אומר ומתי תזכו לקבל את העדכון החדש?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

הארכיון שאינטסגרם משיקה הוא די ברור. העליתם תמונה לסטורי ועברו ה-24 שעות? התמונה תשמר לכם בארכיון ותמיד תוכלו לצפות בו. יותר מכך, אם תרצו אתם תוכלו להעלות את הסטורי שוב, למרות שכבר פג התוקף של הסטורי הראשון. כמובן שאם אתם לא רוצים, אתם תוכלו לבטל את האפשרות, וכך אף סטורי לא יישמר לכם בארכיון.

הארכיון
הארכיון

הפיצ'ר השני הוא "Story Highlights" והוא נועד להציג את הסטורי שאתם יותר אהבתם. נגיד עשיתם תמונה עם החברה הכי טובה שלכם והעליתם הרבה תמונות אחרות. אתם תוכלו לסמן את התמונה עם החברה הכי טובה ולהעלות אותה ל"Highlights" ובכך לבדל את הסטורי הזה מהאחרים, ולהגיד שהוא חשוב יותר. במקום לשלוח את התמונה לסטורי הרגיל, פשוט עליכם להעלות את זה להיילייטס ולקרוא לזה בשם מיוחד.

איך זה נראה?
איך זה נראה?

העדכון החדש זמין בגרסה החדשה, ה-25. אם תפתחו את חנות האפליקציות שלכם, תוכלו לגשת להוריד אותו ובכך לקבל את שני הפיצ'רים האלו. העדכון זמין גם ל-iOS וגם לאנדרואיד.

תגובות