קוראים לה סאם: יוביסופט מציגה עוזרת גיימינג AI חדשה. צילום מסך מיוטיוב

קוראים לה סאם: יוביסופט מציגה עוזרת גיימינג AI חדשה

יוביסופט הוסיפו תוסף חדש לאפליקציית ה-"Ubisoft Club" שלהם - סאם, עוזרת הגיימינג בעלת בינה מלאכותית. כל הפרטים

כולם מכירים את השחקן המפורסם ארנולד שוורצנגר, ששיחק את הטרמינייטור בסדרת הסרטים "שליחות קטלנית" - רובוט רצחני שנשלח בידי החברה הממוחשבת "סקיינט", שקיבלה בינה מלאכותית ומנסה להשמיד את המין האנושי, משום שהיא רואה בו גורם מסכן לקיום שלה. בנימה קצת חיובית יותר - חברת המשחקים יוביסופט השיקה היום, בבטא סגורה בקנדה, את סאם. סאם היא כמו Siri של אפל, אבל של חברת יוביסופט. היא בעלת בינה מלאכותית ואתם יכולים לתקשר איתה באמצעות קול או טקסט.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

הטוויסט של יוביסופט, הוא שסאם תעקוב אחר ההתקדמות שלכם במשחקים המחוברים לחשבון שלכם, תוכלו להשתמש בה כדי לרפרף על הסטטיסטיקות שלכם במשחק. בנוסף, סאם תושק עם התחברות יומית ל-Rainbow Six Siege, מה שיאפשר לה לנתח את ההיסטוריה שלכם במשחק וגם להציע טיפים שתואמים את סגנון המשחק והוותק שלכם במשחק. כל זאת לדברי במאי הקריאייטיב של סאם.

בנוסף, הפיצ'ר הזה עשוי להתרחב לכדי הצעת פעילויות ואתגרים נוספים במשחק, ואולי אף לקבל התאמה לשאר המשחקים מבית היוצר של יוביסופט. אחד ההיבטים המקלים של סאם, הוא שהיא יכולה למצוא לכם לינקים למשחקים שאתם רוצים לקנות. זאת בנוסף על מציאת טריילרים למשחקים חדשים ודיווח על מה חבריכם מעוללים. אם לא די בכל מה שציינו, סאם יכולה לסרוק את כל האינטרנט בחיפוש אחר טיפים ומדריכים למשחקים, אם תבקשו ממנה. 

 

במאי הקריאייטיב הסביר שאין כרגע תכנית להשקה של סאם, ושפידבק מהמשתמשים בבטא עוזר לפתח ולשפר את סאם. בנוסף, הוא אמר שהצוות שלו ימשיך להתאים את סאם למשחקים האחרים, ל-Ubisoft Club ומערכת הפרסים שלה - עד שהם ירגישו שהיא תהיה מוכנה להשקה לקהל הרחב. נשאר רק לאחל להם הצלחה והשקה מהירה של סאם.

תגובות