הכרחי או מיותר? חשבונות און ליין למשחקי וידיאו. צילום: fotolia

הכרחי או מיותר? חשבונות און ליין למשחקי וידיאו

חשבונות רשת למשחקי וידיאו או קונסולות הם לא דבר חדש – המוכרים שביניהם הם האקסבוקס גולד וה-PS Plus. אבל למה בעצם צריכים את זה? מדוע כל כך הרבה אנשים משתמשים בחשבונות כאלו?

בשיתוף עם פסטיבל הגיימינג - GAMERZ

לחברות שונות יש קונסולות משחק שונות וכמעט כל אחת מהן מציעה גם רכישה של "מסלול פרימיום" און ליין. חברות כמו סוני, מיקרוסופט ונוספות מציעות לשחקנים מנוי מיוחד שמעניק הטבות שלא מוצעות למשתמשים רגילים. אם אתם מתלבטים אם לרכוש מנוי כזה או לא - הכתבה הזאת תעזור לכם להחליט...

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

הטבות על משחקים

תחשבו על החשבונות האלו כעל כרטיס מועדון. הם מעניקים לכם הנחות על משחקים, מציעים מבצעים מיוחדים בחגים או מועדים מיוחדים ואפילו יש להם ימים בהם מוצעים משחקים חינמיים שאתם יכולים להוריד ולשחק.

ניקח לדוגמא את מיקרוסופט, שנותנת לשחקני מנוי האקסבוקס גולד שלה לשחק במשחקים כמו Borderlands ואוברוואץ' בחינם למשך פרק זמן מסוים, בדרך כלל במהלך סוף השבוע. בנוסף, מנוי הגולד מאפשר לכם להוריד משחקים חינמיים שמשתנים על בסיס חודשי, דוגמת אססינ'ס קריד 4, טומב ריידר 2013 ועוד.

© fotolia

משחקים אונליין

משתמשים בעלי מנויים מיוחדים, כמו לדוגמא ה-PS Plus, יכולים להיכנס למשחקי אונליין ולשחק עם משתמשים אחרים ברחבי העולם – במשחקים כמו Call Of Duty, GTA ו-PUBG. ומה יותר כיף מלנצח שחקנים אמיתיים מאשר בוטים מתוכנתים מראש? 

חלק ממשחקי האונליין אפילו מקימים קהילות קטנות של שחקנים, בהן הם משתפים אחד את השני בניצחונות שלהם, בתסכול שלהם לגבי המשחק, מחליפים טיפים ועצות, או חולקים ברגעים המביכים ביותר שלהם במשחק, שחבל שלא תועדו.

שחקו משחקים מוקדם יותר

מנויים כמו ה-Xbox Game Plus של מיקרוסופט, יאפשרו לכם לשחק בהמון משחקים אקסקלוסיביים וחדשים – ברגע שהם יוצאים. זאת בעצם ספרייה דיגיטלית מלאה במשחקים שמחכים שתשחקו בהם. אם אתם אוהבים לקנות משחק חדש יום אחרי שהוא יוצא, מנוי מהסוג הזה מתאים לכם כמו כפפה ליד – או כמו שלט לידיים.

© fotolia

הכירו אנשים כמוכם

לכל החברותיים אך לא חברתיים מבינינו – אתם ודאי מכירים את ההרגשה של המבוכה בניסיון ליצור קשרים חברתיים חדשים מאפס. זה מלחיץ ומרוקן אתכם מאנרגיה. אבל מה אם היה לכם משהו במשותף עם האדם שאתם מנסים ליצור איתו קשר? 

משחקי אונליין לא רק מאפשרים לכם לשחק מול שחקנים אחרים, אלא גם להתחבר איתם – אתם יכולים למצוא  חברים חדשים בעולם הוירטואלי של משחקי הווידאו וליצור לכם קהילת חברים למשחק. תופתעו לגלות כמה זה כיף ומהנה לשחק עם חברים מוכרים, במקום עם חבורה רנדומלית ומשתנה של שחקנים.

 

גיימרים, שימו לב - בחול המועד פסח יתקיים GAMERZ - פסטיבל הגיימינג הגדול בישראל. בפסטיבל, אותו מפיקה "קבוצת בלוסטון", ישיקו משחקים חדשים, תתקיים אליפות ישראל בספורט אלקטרוני, יהיו מתחמי משחקי קונסולות מכל הסוגים, מתחתמי רחפנים, מתחמי VR ומתחם פלייקון - פסטיבל כוכבי רשת עם היוטיוברים והגיימרים המובילים בארץ!

GAMERZ - חול המועד פסח 1-5/4/2018, גני התערוכה, ביתן 1

 

 

 

 

 

תגיות
תגובות