מותג הגיימינג Ultimate יושק בישראל בקיץ הקרוב. צילום מסך מיוטיוב

מותג הגיימינג Ultimate יושק בישראל בקיץ הקרוב

מותג הפקות הגיימינג Ultimate יושק בישראל בפסטיבל גיימינג מטורף שיכלול בין השאר גם אליפויות ותחרויות בתחום. מדובר במותג בסדר גודל שעדיין לא ראו בישראל

ענפי הגיימינג מתפתחים ברחבי העולם, והופכים לפופולריים יותר ויותר. העולם לא כמו שהוא היה. היום לשחק משחקי מחשב ולהיות גיקים, זה דבר שהוא כמעט בשגרה, והרבה יותר מקובל על ידי החברה הסובבת. התפתחות מאוד משמעותית בתחום מגיעה בצעדי ענק - מותג הפקות הגיימינג Ultimate עומד בפני השקה קרובה בארץ.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

מותג הפקות הגיימינג יושק רשמית בתאריכים 7-9 באוגוסט הקרוב, יתקיים פסטיבל גיימינג בקבוצת היכל שלמה, תל אביב. הפסטיבל יכלול גם את גמר אליפות ישראל בספורט אלקטרוני (אגב, ההרשמה לקרב ענק של 80 שחקנים במשחק באטל רויאל, בסגנון משחקי הרעב, תפתח ב-24 ביוני). תחילת הליגה בעצם, תחל בפסח הקרוב, בפסטיבל Gamerz בגני התערוכה.

 

הפסטיבל הוא חלק מסדרה של אירועים גיקיים, שיעסקו בין השאר בסרטים, קומיקס, אנימה וכמובן – גיימינג. גמר האליפות הזה, יקבע מי תהיה נבחרת ישראל שתישלח לייצג את המדינה בטייוואן, אירוע האליפות העולמי. בנוסף, בהמשך השנה, תתקיימנה ליגות אחרות – כדוגמת המשחק המוכר Rocket League, שההרשמה שלה תיפתח ב-24 באפריל. אנו מאחלים בהצלחה לכל המתמודדים.

תגובות