Life Is Strange 2 בדרך אלינו - טיזר רשמי. צילום מסך מיוטיוב

Life Is Strange 2 בדרך אלינו - טיזר רשמי

אחרי המשחק הראשון, והפריקוול שהגיע אחריו וסיפר לנו מה עבר על קלואי פרייס לפני שמקס קולפילד חזרה לחייה, אנחנו עומדים לקבל אלינו משחק שלישי - Life Is Strange 2, וכבר יש לנו טיזר לנתח. כל הפרטים

לאחרונה שוחרר טיזר קצר (פחות מדקה אחת), עבור המשחק Life Is Strange 2. לאורך הטיזר, נקודת המבט שלנו היא של מצלמה משטרתית ברכבו של השוטר ק. מת'יוס באוקטובר 2016. בהמשך, השוטר מגיע לשדרת לואיס (שנראית קצת כמו הרחוב שבו גרה קלואי פרייס, אבל אולי כל הרחובות במפרץ ארקדיה נראים כך), מדווח על אירוע 1010 ומוסיף שהוא יזדקק לתגבורת.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

לאחר שהשוטר יוצא מהרכב, אנחנו שומעים בקושי את השוטר מנסה להרגיע אישה, באומרו שהכל יהיה בסדר. היא עונה לו שהכל לא יהיה בסדר, ומיד אחרי כן, אנחנו רואים את השוטר נהדף אל הכביש, ורכבו מתהפך על ראשו בכוח שלא היה מבייש את סופרמן.

 

בסוף הטיזר, אנחנו שומעים שוטרים מבקשים תגבורת, וסירנות, בעוד שמצלמה מצלמת תיק גב שעליו כתוב שם המשחק, כמו גם ש"הכל ייחשף. ה-20 באוגוסט 2018" (All will be revealed. August 20th 2018). האם יכול להיות שבנוסף לנסיעה בזמן, לייף איז סטריינג' 2 ייתן לנו הצצה גם לכוחות על אחרים? זאת בהחלט ההשערה שלנו, אבל כמו שהטיזר אמר - נדע רק ב-20 באוגוסט, שנמצא מעבר לפינה.

תגובות