יצא משליטה: הורים מזמינים לילדים מורה פרטי בפורטנייט. צילום: fotolia

יצא משליטה: הורים מזמינים לילדים מורה פרטי בפורטנייט

פורטנייט הוא משחק שכבש את העולם בסערה, ומדברים עליו בכל מקום. עכשיו, הגענו לשיאים חדשים של התלהבות מהמשחק - עסק של מורים פרטיים. כל הפרטים

בטח יצא לכם מתישהו להיתקל במודעה של מורה פרטי לאנגלית או מתמטיקה. משהו בסגנון של "בת 17, מרחיבה מתמטיקה, אנגלית ופיזיקה, אחראית וסבלנית." אבל אנחנו בטוחים שלא יצא לכם להיתקל במורים פרטיים לפורטנייט. כן, כן, המשחק הזה שכולם מדברים עליו התחיל לפרנס שחקנים, ולא רק לקחת מהם כסף.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

Wall Street Journal פירסם מאמר המדבר על הורים המשלמים למורים פרטיים על מנת שיעזרו לילדיהם לשפר את היכולות שלהם במשחק פורטנייט, ועל החוויות שלהם כחלק מהתופעה הזאת. יש מגוון סיבות - לפי ההורים - עבור מורה פרטי למשחק: ההורה לא רוצה שהילד שלו יפסיד במשחק, או שהוא לוקח שיעורים לעצמו כדי לא להרגיש בושה כשהוא משחק, או אולי ההורה מנסה להתחבר לילד שלו דרך השיעורים האלה.

© צילום מסך מיוטיוב

את המורים האלה אפשר למצוא ברשתות חברתיות או מקומות דומים. אתר אחד אף טען שמאז חודש מרץ, הוא תרם לשכירת מעל 1,400 מורים פרטיים למשחק. מורה אחד אף הגיב שאביו אף פעם לא היה משלם כסף כדי שהבן שלו ייקח שיעורים במשחקי וידאו. קצת אירוני, בהתחשב בכך שהוא - בן 18 ושחקן מקצועי מיוטה, ארצות הברית, משמש כמורה פרטי למשחק הגדול ביותר בשנתיים האחרונות.

ואם כבר דיברנו על השנתיים האחרונות - פורטנייט רק גדל בפופולריות שלו מאז שיצא. את זה ניתן לראות בכך שבחודש יוני, דווח שישנם מעל 125 מיליון שחקנים במשחק, ורווח של מעל 8 מיליארד דולר לחברת Epic Games שאחראית על ההצלחה הזאת.

תגובות