אחרי שחיכינו המון: פורטנייט מגיע גם לאנדרואיד. צילום מסך מיוטיוב

אחרי שחיכינו המון: פורטנייט מגיע גם לאנדרואיד

פורטנייט עושה את דרכו לסמארטפונים שמבוססים על אנדרואיד, וכל מהלך מביא איתו ידיעות ושמועות. ריכזנו עבורכם כל מה שידוע לנו עד עכשיו

עוד מעט יגיע הזמן שבו פורטנייט לא יהיה נחלתם הבלעדית של משתמשי המחשב, הקונסולות ומכשירי אפל. כבר יש הכרזות ושמועות לגבי היציאה של המשחק לכל אלה שמעדיפים אנדרואיד, ולמרות שעוד לא כל הפרטים הובהרו ונקבעו, ניתן לצייר תמונה מסוימת של המצב.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

כבר ידוע שהמשחק המצליח - פורטנייט - נמצא בכל מדיה אפשרית. מידת ההתלהבות והאובססיה לגביו מדהימה - החל משעות על גבי שעות שמבלים ילדים מול המחשב או הקונסולה, ועד שכירת מורה פרטי עבור הילד, כדי שישתפר במשחק. לכן, זה לא מפתיע שכל ציוץ שמכיל את השם של ההצלחה המסחררת הזאת הוא סנסציה באינטרנט.

© צילום מסך מיוטיוב

Epic Games מתכננת לשחרר את המשחק לאנדרואיד בקרוב. עם זאת, לא יודע מתי בדיוק. מה שכן ידוע, לפי גרסה של המשחק שהודלפה לאחרונה, שהמשחק יוגבל למכשירי סמסונג האחרונים - סמסונג גלקסי נוט 9 וגלקסי טאב S4. אמנם יש שמועה שההגבלה הזאת תימשך 30 יום, אך לא ידוע בוודאות. ככל הנראה נקבל תשובה לזה בהשקת הנוט 9 בהמשך השבוע.

אבל! וזה אבל גדול - פורטנייט לא יהיה זמין בחנות הגוגל פליי אחרי שהוא יושק לאנדרואיד. למה, אתם עשויים לשאול? כי Epic Games תעלה את המשחק לאתר שלה, שידרוש ממשתמשי אנדרואיד להגיע לשם על מנת ליהנות מהמשחק. הדבר הזה העלה חששות מובנים לגבי האבטחה וההורדות המזויפות של המשחק בגרסת האנדרואיד. אם לא די בכך, כבר יש מספר קבצים מזויפים שמסתובבים באינטרנט, מה שמעלה את הסיכון להורדת גרסה מזויפת.

תגובות