מציאותי יותר: פרטים חדשים על RDR2 נחשפו. יוטיוב

מציאותי יותר: פרטים חדשים על RDR2 נחשפו

במהלך שיווקי, חברת רוקסטאר נתן לעיתונאים להתנסות ב-Red Dead Redemption 2, וכמו שניתן לצפות, המון מידע חדש הגיע לציבור הרחב

Red Dead Redemption 2 עומד לצאת בסוף אוקטובר. בינתיים, חברת רוקסטאר החליטה להפיץ מידע על המשחק החדש. לארסנל של הפרוטגוניסט (ארתור מורגן), בניגוד לקודם, יש תחושה מוגברת של מציאותיות. תוכלו לסחוב עליכם שני רובים, שני אקדחים, דינמיט, סכיני הטלה וחבל לאסו. ואם זה לא מספיק לכם, גם האוכף של הסוס שלכם, שסוחב עליו תיקים, יספק לכם מקום נוסף.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

מערכת ה-Dead Eye חוזרת מהמשחק הקודם, בחמישה שלבי התפתחות במקום שלושה, כך שכל שלב שתעלו יגדיל את הנזק שתוכלו לעשות לאויבים שלכם. האופציות אינסופיות - כיוון אוטומטי, סימון איברים בגוף אויב ועוד. עוד מילה בתחום המציאותיות: דבר שדי מזכיר את מנגנוני כלי הנשק מ-Legend Of Zelda: Breath of the Wild, הנשקים שלכם יחלידו ככל שיעבור הזמן, מה שמשפיע על זמן הטעינה, קצב הירי וההדף שתקבלו. ההחלדה תתגבר ותאיץ במקומות בוציים או רטובים וכדי להימנע מטעות שתעלה לארתור בחיים שלו, תצטרכו לנקות את הנשקים בתדירות די גבוהה.

 

ועכשיו לצד אחר של המשחק. ארתור הוא בעצם חבר בכנופיית "וואן דר לינד" (Van Der Linde). המחנה של הכנופייה ישנה את מקומו על פני המפה, וחלק מהדינמיקה שלכם עם הכנופייה כולל עזרה לחברים האחרים במשימות צד, קומזיץ וצ'יזבטים ליד המדורה, דברים כמו איסוף אוכל ותחמושת, שדרוג המחנה. כל הדברים האלה יעזרו לכם להתחבב על הכנופייה, ובכך, לפתוח פעילויות חדשות. ואם עסקנו בשדרוג המחנה - אתם יכולים לעצב את האוהל הפרטי של ארתור.

נעבור עכשיו לארתור עצמו. מנגנוני הביגוד של RDR2 מתעמקים מאוד בכל בגד. יש המון פריטים שתוכלו ללבוש, והמון וריאציות שבאות איתם - קיפול שרוולים של חולצות, הכנסת מכנסיים לתוך נעליים, ועוד. בנוסף, שיערו וזקנו של ארתור צומחים בזמן אמת, ואתם יכולים לספר ולגלח אותם אצל הספר המקומי. Red Dead Redemption 2 יושק ב-26 באוקטובר לפלייסטיישן 4 ולאקסבוקס וואן.

תגובות