לקראת יום כיפור: 3 אפליקציות שאתם חייבים להוריד. צילום מסך מיוטיוב

לקראת יום כיפור: 3 אפליקציות שאתם חייבים להוריד

יום כיפור יתחיל היום (ג') בערב. אמנם לא הרבה מסתובבים עם סמארטפונים, אבל בכל זאת החלטנו להביא לכם שלוש אפליקציות שכדאי לכם להוריד לקראת יום כיפור

יום כיפור כבר כאן, ויש לא מעט הכנות לקראתו. בזמן שאתם נפרדים מהטלפון שלכם ל-25 שעות, אולי כדאי שתשקלו להוריד כמה אפליקציות שמאוד יעזרו לכם לקראת הצום.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

מד״א שלי

רבים המקרים שביום כיפור אנשים לפעמים מתעלפים או נפצעים ובעזרת אפליקציית "מד"א שלי", המיועדת גם לבעלי אייפון וגם לבעלי אנדרואיד, תוכלו להזמין באופן מיידי אמבולנס בכל מקרה חרום גם ללא רשת זמינה. באפליקציה תוכלו בנוסף למצוא מידע על מצבי חירום שונים, סרטוני הדרכה ועוד.

© צילום מסך מיוטיוב

הלוח העברי – לוח שנה, סידור מלא

האפליקציה הראשונה שבחרנו בשבילכם היא האפליקציה "הלוח העברי" המאפשרת לעזור לכם לדעת היכן נמצא בית הכנסת הקרוב אליכם ולדעת איך להגיע ליעד לפני יום כיפור ולתכנן את המסלול שלכם לשם. בנוסף, ללא קשר ליום כיפור, האפליקציה מאפשרת לנו לראות פסוקי תהילים, פרשות השבוע, בדיקת כניסת ויציאת שבת ועוד. ניתן להוריד את אותה באנדרואיד ובאייפון.

I Am Sorry

האפליקציה השלישית שלנו לכבוד יום כיפור היא אפליקציה שתאפשר לכם לשלוח ולעצב גלויות סליחה לאנשים שאתם חושבים שאתם צריכים לבקש מהם סליחה על דבר שקרה השנה ואתם מתנצלים עליו. באפליקציה תוכלו לעצב עם מספר רב של גלויות ואף גיפים למינהם ובסוף לשלוח את גלוית הסליחה לנמען. ניתן להוריד אותה באנדרואיד.

תגובות