תכינו את הארנק: אלה המשחקים שיושקו ב-2019. צילום: fotolia

תכינו את הארנק: אלה המשחקים שיושקו ב-2019

2019 מסתמנת כשנה שתהיה מלאה במשחקים שווים, אז קיבצנו לכם את השווים ביותר, כדי שתוכלו להיות מעודכנים. אבל זה לא עומד להיות זול

המון המון משחקים עומדים לצאת ב-2019 שעוד מעט כבר כאן, ולכן הכנו לכם רשימה של משחקים ששווה לכם לבדוק, גם אם הם לא הכי מוכרים או מפורסמים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

רימייק של Resident Evil 2

סדרת משחקי רזידנט איוול מפורסמת מאוד כאחת מהמוצלחות של חברת קאפקום. בגלל זה, לא מפתיע שהחברה עושה רימייק לאחד המשחקים הטובים בסדרה - תיקון ושיפצור מאפס. נקווה שזה הולך להם טוב, כי המשחק יושק ב-25 בינואר.

 

Gears 5

Gears of War היא אחת מסדרות המשחקים המוכרות ביותר בעולם הגיימינג, ובצדק. הגרפיקה, אופן המשחק, והסיפור, כולם מושכים אותנו מהשנייה הראשונה. ב-2019 הקרובה, עוד לא ידוע מתי בדיוק, יושק הכותר הבא בסדרה הזו, וכמובן שהוא יהיה טוב כמו קודמיו.

 

Generation Zero

המשחק הבא קצת פחות מוכר, ומספר על חבורה שנאבקת בעליית המכונות בעולם פוסט אפוקליפטי. משהו בין "המתים המהלכים" ו"שליחות קטלנית". ואם זה לא מספיק כדי להלהיב אתכם, המשחק מפותח על ידי Avalanche Studios, שאחראית גם לסדרת משחקי Just Cause המפורסמת.

 

Ori and the Will of the Wisps

אחרי ההצלחה הבלתי צפויה של Ori and the Blind Forest, מגיע משחק המשך שנראה פשוט מדהים. נחכה ל-2019 לראות האם הציפיות שלנו יקבלו מענה.

 

The Last Of Us: Part 2

"האחרונים מבינינו" (בתרגום חופשי) היה משחק שעשה היסטוריה - סיפור שובה לב, מוזיקה עדינה ואטמוספרית, משחקיות חלקה ואיכותית, ודמויות שקמו לחיים בעולם הרוס ופוסט אפוקליפטי. במשחק ההוא, עקבתם אחרי סיפורם של ג'ואל ואלי - זוג שורדים שצריכים לחצות את ארצות הברית כדי להגיע לתנועת הגחליליות (Fireflies), משום שמסתבר שאלי חסינה לווירוס שהופך אנשים למעין זומבים מעוותים. 

המשחק השני מתרחש כמה שנים אחרי, עדיין עוקב אחרי אלי (וכנראה גם ג'ואל, אבל עוד לא ידוע), ומצופה להיות משחק מדהים שלא יבייש את קודמו, או את המפתחת Naughty Dog. 

 
תגובות