בקרוב: משחק בהשראת "בובספוג" בדרך ליוטיוב ופייסבוק. צילום: MMIV PARAMOUNT PICTURES and VIACOM INTERNATIONAL INC

בקרוב: משחק בהשראת "בובספוג" בדרך ליוטיוב ופייסבוק

יודעים הכל על בובספוג? זה בשבילכם. חברת ויאקום מתכננת להעלות שעשועון מיוחד בנושא בובספוג שישודר בערוץ הרשמי של ניקולודיאון ביוטיוב

חברת ויאקום פונה לכל המעריצים השרופים של סדרת "בובספוג מכנסמרובע" עם שעשועון חדש בהפקתה, על כך היא הודיעה אמש (ב'). המשחק ייקרא "SpongeBob Smarty Pants Game Show", כלומר "שעשועון בובספוג מכנסיים חכמים". בכל פרק ישתתפו שני מעריצים שרופים של בובספוג ויתחרו אחד מול השני. התחרות היא עם שאלות טריוויה על הסדרה, ביצוע משימות מוזרות ומשחקים שונים, הכל ברוח הסדרה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

מי שיזכה בשעשועון בכל פעם יקבל את פרס "אננס הזהב". בובספוג הוא לא היחיד שיקבל עיבוד לשעשועון. ויאקום הודיעה כי היא מתכננת עוד שורה של משחקים חדשים ברשתות שונות כמו פייסבוק, סנאפצ'אט ויוטיוב המבוססים על תכנים שונים של MTV, קומדי סנטרל ועוד.

© צילום: באדיבות nickelodeon ישראל

בבלוג הרשמי של ויאקום נכתב ""בובספוג מכנסיים חכמים" הוא משחק דיגיטלי שבו שני מעריצים שרופים של בובספוג מתחרים כדי לזכות ב-"אננס הזהב" על ידי מענה על שאלות טריוויה, ביצוע פעלולים מבולגנים, משחקים בנושא בובספוג ועוד! יהיו פרקים מיוחדים בשידורים חיים מהחשבונות של ניקולודיאון ברשתות החברתיות".

תגובות