קבלו אותם: המחשבים החדשים מבית ASUS. צילום: ASUS

קבלו אותם: המחשבים החדשים מבית ASUS

במסגרת אירוע אביב שערכה חברת המחשבים "אסוס" השיקה החברה ליין חדש של מחשבים ניידים שכולל בתוכו חמישה מחשבים. קהל היעד - גיימרים

בליין החדש של מחשבי אסוס, אותם השיקה באירוע מיוחד שנערך באיסטנבול, לפי דברי החברה, קיים דגש על ביצועיהם במשחקי המחשב הכבדים ופונים בעיקר לקהל הגיימרים הרחב. מחשבים אלו אמורים להתחרות במחשבים הנייחים, הידועים כטובים ביותר לצורך משחקי מחשב.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

ROG Mothership

המחשב הראשון שהוצג באירוע היה מחשב ה-ROG Mothership. מחשב זה מעוצב באופן שבו הוא עומד זקוף על מנת לאפשר את קירורו של המחשב ומציג מקלדת נשלפת הניתנת לפירוק אשר בעת פירוקה חושפת ארבעה רמקולים נוספים תחת המסך. מחשב זה מאפשר כמה אפשריות תצוגה – הן עבור גיימרים והן עבור גרפיקאים ויוצרי תוכן. אפשרות אחת היא אפשרות תצוגה של צג FHD  בעל קצב רענון של 144Hz ואפשרות תצוגה נוספת של צג UHD 4K 60Hz שמותאם יותר לשימושים גרפיים ומכיל כיסוי מלא של צבעי Adobe RGB.

Zephyrus S GX502

מחשב זה גם הוא מכוון לקהל הגיימרים "הכבדים" ויצרני התוכן ומתאים למגוון שימושים נוספים. מחשב זה מכיל גרפיקה של GeForce RTX 2070 ומותאם למשחקי יריות ושימושים גרפיים כאחד. מה שמאפשר למחשב לתמרן בין מצב גיימינג למצב "יצירתי" הוא היכולת שלו להחליף בין מצב NVIDIA G-SYNC שמתאים את המחשב לדרישות משחקי ה-FPS השונים לבין מצב Optimus שמאפשר חיי סוללה ארוכים יותר למען שימושים ארוכים יותר בעבודות שונות. עוביו של המחשב הוא 18.9 מ"מ ומשקלו כשני קילוגרמים בלבד ובמחשב זה יש יציאה לשני כונני SSD  לשדרוג חומרתו.

GX502
GX502 © קרדיט: ASUS

Zephyrus M GU502

בדומה למחשב Zephyrus S GX502, גם למחשב זה יש שתי אפשרויות בחירה של צג המחשב בין 144Hz לבין 240Hz . המחשב מגיע עם אפשרות טעינה באמצעות USB-C וסוללה המספקת 8 שעות עבודה רצופות בטעינה אחת. למחשב מעבד גרפי GeForce RTX 2060, מאווררים וארבעה גופי קירור שמאפשרים למחשב להגיע למהירות של 1435MHz. עם זאת, המחשב מכיל גם מקלדת בעלת פסי תיאורה אחוריים הניתנים לכוונון אישי וטכנולוגיה המאפשרת שליטה על כל מקש בנפרד והקצאתו לשימוש המתבקש. למחשב ניתן לחבר 2 צגים חיצוניים ומאפשר כניסות USB רבות.

דגמים חדשים בסדרת ה-Srtix

באירוע הוצגו גם דגמים חדשים המצטרפים לסדרה של המחשבים הניידים Strix. צגי המחשבים החדשים מגיעים בשני גדלים: 15.6 אינץ' ו-17.3 אינץ' ומכילים שוליים דקים יותר מבדרך כלל. בסדרה זו, אסוס שיתפה פעולה עם קבוצת BMV Designwork  במטרה לייצר מחשבים ניידים המותאמים לגיימינג. המחשבים מכילים גם פסי תאורה בעלי אפשרויות כיוונון מותאמות אישית העוטפים את גוף המחשב מצדדיו ומחזיתו. בנוסף לכך, המחשבים מכילים גם כניסה לכוננים וכרטיסי זיכרון חיצוניים עד 32RAM למען הרחבת הזיכרון הבסיסי המגיע עם המחשבים. מחשב הדגל בסדרה שהושק היה ה-Strix G שמכיל מעבד עד Intel Core i7-9750H  בעל 6 ליבות, מעבד גרפי GeForce GTX 2070 וצג 144Hz שעלותו אמורה להיות זולה יותר משאר המחשבים הניידים שבסדרה.

SCAR III KV
SCAR III KV © צילום: ASUS

Strix SCAR IIII- Hero III

באירוע הוצגו שני מחשבים שנוצרו בשיתוף פעולה עם שחקני eSport על מנת להתאים את המחשב לתחרויות הגיימינג השונות. המחשב כולל בתוכו את ה-ROG Keystone החדש שמופעל באמצעות NFC  המאפשר לשנות את מערכת התאורה והגדרות נוספות לפי פרופילים של Armory Crate ומעניקה גישה לכונן סודי שמאפשר הצפנת קבצים חשובים. המחשב מכיל צג של 240Hz וטכנולוגיית ה-ROG Boost  שמביא את המעבד הגרפי למהירויות של עד 1440MHz. נוסף למעבד הגרפי, המחשב מכיל גם מעבד כללי בדגם Core i9-9880H בעל 8 ליבות שמספק שימוש בתוכנות שונות וביישומים שונים באופן סימולטני.

תגובות