חור שחור: פורטנייט משביתה את שרתיה באופן מפתיע. צילום: epic games

חור שחור: פורטנייט משביתה את שרתיה באופן מפתיע

משחק הרשת הפופולארי פורטנייט, השבית לפני 72 שעות את שרתיו בכל רחבי העולם. דקות מספר לפני ההשבתה - השחקנים המחוברים היו עדים למה שככל היה נראה להיות המפץ הגדול של המשחק.

פורטנייט, משחק הרשת הפופלארי שכבש עשרות מיליוני שחקנים ברחבי העולם, מסיים כעת את העונה העשירית שלו. כחלק מעלילת המשחק, לפני שלושה ימים התרחש בעולם הוירטואלי "סוף העולם" - פיצוץ התרחש בשמי המפה שהחריב את כולה. מאותו רגע - לא ניתן להכנס למשחק כלל והדבר נמשך כבר מעל לשלושה ימים. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

 

חור שחור, זה למעשה מה שרואים ברגעים אלו כל אדם הנכנס למשחק. כבר שלושה ימים שרצים ברחבי הרשת מסכת שמועות וספקולציות בדבר עתיד המשחק. יש הטוענים כי למעשה אחרי 10 עונות של הצלחה מסחררת משביתה אפיק גיימס, יצרנית המשחק, את שרתיה באופן סופי ומכריזה למעשה על המערכה האחרונה במחזה. אמש פרסמה יצרנית המשחק את הסיבה שעומדת מאחורי האירוע המשונה - טיזר לקראת העונה החדשה. הטיזר מכיל מה שככל הנראה מפה חדשה, תלבושות חדשות, משימות ופיצ'רים חדשים ולמעשה פרק חדש בסיפור. העונה החדשה איננה נקראת עונה 11 אלא "פורטנייט: פרק 2 עונה 1". 

 

 כרגע אין תאריך יציאה רשמי לעונה החדשה אלא טריילר אחד בלבד. מעריצי המשחק מצאו נחמה בעובדה כי אכן מדובר בציון דרך נוסף בדרכו של המשחק. יש הטוענים כי מאחורי כל התוכנית להמשכיות המשחק עומדת תוכנית להעלאת ההד הציבורי סביב המשחק - שכבר ראה ימים טובים יותר.

 
תגיות
תגובות