קבלו אותם: אלה נציגי ישראל באליפות העולם בגיימינג. צילום: מיכאל שוסטין

קבלו אותם: אלה נציגי ישראל באליפות העולם בגיימינג

חברת הגיימינג פלאריום הכריזה אמש (ה') על תשעת נציגיה באליפות העולם בספורט אלקטרוני. אותם גיימרים יתחרו בשלושה משחקים שונים מול 50 מדינות, במטרה להביא את תואר אלופת העולם בגיימינג לישראל

אם לרגע חשבתם שגיימינג זה תחום להנאה בלבד, טעיתם. כל שנה מאז 2009, הפדרציה הבינלאומית לספורט אלקטרוני מארגנת אליפות בינלאומית, הכוללת 50 מדינות, בתחום הזה. השנה, האליפות תתקיים בבירת דרום קוריאה, סיאול, בתאריכים 11-15 בדצמבר. חברת בגיימינג פלאריום הציגה אמש (ה') במסיבת עיתונאים את תשעת נציגי ישראל, שיטוסו וייצגו אותנו בענף הספורט המודרני, וינסו להפוך את ישראל לאלופת העולם בספורט אלקטרוני.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

חברי הנבחרת עברו תחרות מקומית מקדימה שערכה מספר שבועות. הם יתחרו בשלושה משחקים שונים, שלושתם חדשים בתחרות: Dota2 - משחק אסטרטגיה קבוצתי, Tekken7 - משחק לחימה, וגולת הכותרת, ה-PESS - המתחרה הגדול של משחק הכדורגל FIFA. עידו ברוש, יו"ר העמותה לגיימינג תחרותי בישראל: "כמדי שנה, אנו גאים לשלוח נבחרת ישראלית לייצג אותנו בתחרות הגיימינג החשובה והיוקרתית בעולם. אני מאחל הצלחה רבה לשחקני נבחרת פלאריום ישראל וצופה לה הישגים כבירים בתחרות. מדובר בעוד צעד חשוב בדרך להכרה ממשלתית בענף"

עידו ברוש, יו
עידו ברוש, יו"ר העמותה לגיימינג תחרותי בישראל © צילום: מיכאל שוסטין

גבי שלאל, מייסד ו-CMO של פלאריום: "אנו שמחים לתמוך בנבחרת הישראלית כל הדרך לאליפות העולם לספורט אלקטרוני, מתוך מטרה לקדם את ענף הגיימינג בישראל ולהוכיח שישראל היא לא רק מובילה טכנולוגית בענף הגיימינג העולמי, אלא גם המקום ממנו מגיעים מיטב הכישרונות בתחום".

תגובות