אין מה למהר: נחשפו פרטים נוספים אודות משקפי המציאות הרבודה של אפל. צילום מסך

אין מה למהר: נחשפו פרטים נוספים אודות משקפי המציאות הרבודה של אפל

מזה זמן רב שמחכים מעריצי אפל לדבריה בדבר משקפי המציאות הרבודה. בעוד שהדבר היה לא יותר משמועה, כעת מכריזה אפל כי היא אכן מתכננת להשיק משקפיים אלו. הבשורה הרעה היא שיש עוד זמן עד שנראה אותם

מאז ומתמיד געשה הרשת, צמאה הייתה היא לפרטים נוספים אודות משקפי המציאות הרבודה (AR) של אפל. שמועות אלו היה לפני השמועות על האייפון 11; לפני השמועות על ה-AirPods Pro; ולמרות כי היא אכן הודתה בפיתוח זה אשר צפוי לצאת בסביבות 2020, לא ידענו דבר נוסף בנושא. במסגרת אירוע פנימי שערכה אפל, עסקה לשנייה בנושא, כאשר הכריזה כי העבודה על זוג המשקפיים נמשכת, אולם מועד ההשקה יתעכב. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

למעשה, משקפי ה-AR של אפל הם הדור הבא של הטכנולוגיה. באמצעותם, יוכלו המשתמשים לעשות שימוש בפיצ'רים דיגיטליים שונים אשר מוצגים על פני העולם האמיתי, רק באמצעות המשקפיים. צפייה בטלוויזיה בהיעדר מסך, הצגת השעה, התאמת פרצופים לאנשי קשר או לפרופילים ברשתות חברתיות על ידי סריקה שנעשית בשניות בודדות, כל אלו ועוד צפויות לאפשר המשקפיים החדשות של אפל. שילובה של אפליקצית ה-AR ב-iOS 12 היתה הסנונית הראשונה בדרך ליעד הסופי ולמעשה הראתה לנו כי בידי אפל האמצעים על מנת שהמשקפיים יוכלו לצאת לפועל. 

הדמייה של משקפי אפל AR
הדמייה של משקפי אפל AR © צילום מסך מיוטיוב

עם הפיתוחים השונים שפוקדים את עולמנו מדי יום, ניתן לומר כי סרטי המדע הבדיוני כבר נהיים פחות בדיוניים עם הזמן. החדשות הרעות הן, שלא נראה שום אב-טיפוס, שום הדמייה או עזרים חזותיים רשמיים מפורסמים על ידי אפל שממחישים את המוצר, מוקדם יותר מ-2022. כלומר מסיבה מסוימת, כנראה בשל מחסור בזמן או בשגיאות תוכנה רבות, דחתה אפל את ההשקה הרשמית בשלוש שנים. כמו כן, חשוב לזכור כי במקביל ליתרונות, ישנם חסרונות רבים בדבר פיתוח שכזה; לכן כל הנותר הוא לקוות כי הפיתוח אכן ייצא לפועל, אך יישאר בגדר גבולות הטעם הטוב ולא יטשטש את הגבול האנושי-טכנולוגי, שממשיך להטשטש יותר ויותר.

 
תגובות