ישראלי בן 13 הרוויח 20 אלף דולר מפורטנייט. adobestock | אילוסטרציה

ישראלי בן 13 הרוויח 20 אלף דולר מפורטנייט

מי אמר שאי אפשר להרוויח כסף מהנאה? תשאלו את הגיימר "Frenzy", בן ה-13 מטייבה, שזכה ב-20 אלף דולר דרך תחרות בינלאומית של פורטנייט

20 אלף דולר בקלות: היוטיובר הישראלי בן ה-13 מטייבה, מזדהה ברשת תחת הכינוי "Frenzy" (ומעדיף לשמור על פרטיותו כרגע), ואתמול הוא עשה את זה בגדול והרוויח 20 אלף דולר (למעלה מ-68 אלף ש"ח), אמיתיים ולא וירטואלים, במסגרת תחרות בינלאומית של המשחק "פורטנייט" בשם "FNCS".

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אסיך בצלאל ("Deduction"), מי שהיה המנטור של הגיימר בתחילת הדרך, ואחראי ללא מעט מההתפתחות של פרנזי (בזכות התחרויות אצלו בערוץ), הסביר לנו על התחרות ועל הזכייה של  "Frenzy". "כל עונה בפורטנייט יש תחרות ענקית (FNCS) על פרסים ענקיים", מספר דידקשן ומפרט: "העונה הזאת הפרסים היו על למעלה ממיליון דולר שמתחלק בין השחקנים".

משחק הזכייה
 

איך זה בעצם עובד?

"פרנזי עלה לשלב הבתים במקצה האירופאי, לחצי גמר ואז העפיל לגמר הגדול. בשלב האחרון יש 100 שחקנים שמתחרים והוא הגיע למקום השישי מבין השחקנים הכי טובים בעולם, ובכך זכה כאמור ב-20,000 דולר".

בתור מי שעבר איתו את הדרך בהתחלה, מה דעתך על יכולותיו במשחק?

"אני חושב שהוא שחקן מדהים, 'פרנזי' היה משחק בתחרויות קטנות אצלי בשידורים שלי ביוטיוב וכבר ראיתי כישרון, היינו משחקים ביחד בפורטנייט תקופה ארוכה והוא השתפר והשתפר עם הזמן. לפי דעתי הוא השחקן הכי מבטיח בישראל נכון לעכשיו".

במקום ה-6
במקום ה-6 © צילום מסך מהסרטון

כגיימר, מה דעתך על ההישג הזה?
"זה הישג מטורף, מעט מאוד גיימרים ישראלים הגיעו לכאלה ביצועים מטורפים כשהם השתתפו בתחרות כל כך ענקית והצליחו להרוויח כזה סכום ענקי!".

אסיף משחק עם פרנזי
 
 
תגובות