ארבע רשתות החברתיות שאתם חייבים להכיר. צילום: צילום מסך מהאתר

ארבע רשתות החברתיות שאתם חייבים להכיר

טוב, כולם כבר מכירים את הפייסבוק ואת הטוויטר וזה כבר אותו דבר. הגיע הזמן שתכירו ארבע רשתות חברתיות אחרות, טובות לא פחות. כל אחד עם מוטיב שונה, כל הפרטים

יצא לכם להיתקל בסיטואציה דומה? פשוט לדפדף ללא עניין בפייסבוק או בטוויטר בתקווה שאולי משהו חדש יצוץ? אז עם כל הכבוד לותיקים בעסק, בתקופה האחרונה מתחילות לצבור תאוצה רשתות חברתיות חדשות שהולכות להכניס את כולנו להתמכרות סוחפת! קבלו את הרשתות שהצליחו למכר גם אותנו.

בנוסף, לכל הרשתות שפה יש גרסאות לסמארטפונים ואנו ניתן לכם קישורים להורדה. אתם חייבים לנסות.

עוד במדור הדיגיטל של פרוגי:

Vine

מדי פעם בפייסבוק כתוב בתיאורים של סרטון מסוים "Vine". אם לא הייתם בטוחים, אכן כן, מדובר ברשת חברתית אחרת לחלוטין.

© צילום מסך מהאתר

Vine היא ברשת חברתית בעלת רעיון מאוד פשוט - יש לך רעיון מגניב או מצחיק לסרטון? צלם ותעלה. עליכם לדעת שזה לא קל, מכיוון שהסרטון יכול להיות באורך של עד 7 שניות! אז איך מספיקים לצלם סרטון טוב ככה? תתפלאו לגלות שמצליחים, ובגדול.

Vine כבר כבשה את ארה"ב ואת מיטב הסלבס העולמיים - החל מאריאנה גרנייד ועד אדם סנדלר! אז אם בא לכם לצלם סרטון מגניב או לראות אנשים עושים לעצמם פאדיחות, Vine היא בשבילכם!

ההורדה לסמארטפונים זמינה באנדרואיד ובחנות אפל.

Tumblr

אי פעם רציתם לפתוח בלוג ולא ידעתם איך? מקום בו תוכלו להביע את עצמכם ולהעלות מה שאתם רוצים אבל לא בפייסבוק כי נהיה משעמם? כאן Tumblr נכנס לתמונה.

© צילום מסך מהאתר

Tumblr הינה מאגר בלוגים בו כל אחד יכול להביע את דעתו, לשתף סרטונים, להעלות תמונות ועוד. אבל רגע, לא הגדרנו את פייסבוק הרגע? אז זהו שלא. ברשת זו השוני העיקרי משאר הרשתות החברתיות הוא שאתה באמת בונה בלוג! בלי כל הסיבוכים שמסביב. מיליוני משתמשים מרחבי אירופה וארצות הברית כבר בפנים, אז אם לנהל בלוג הוא החלום, Tumblr זה המקום!

ההורדה לסמארטפונים זמינה באנדרואיד ובחנות אפל.

Secret

עליכם לספר סוד מאוד כמוס ולא ידעתם איך לעשות זאת? פשוט מאוד, כנסו לרשת החברתית שמתאימה לסודות - אף אחד לא יידע שזה אתם.

© צילום מסך מהאתר

Secret היא רשת חברתית לסודות. בדיוק כמו שקראתם. אם יש משהו שעליכם לספר, לשתף או להגיד, אתם פשוט כותבים מבלי שזה יקשר אתכם לסוד. את הפוסטים אפשר לעצב לפי תבניות קבועות או תמונות מצולמות מהמכשיר. עד במהרה זה הפך לאפליקציה שמדרגת אנשים, היכריות וסחיטת לייקים. אולי זה מוציא מזה את החשיבות, אך לפי האנשים זה כיף.

ההורדה לסמארטפונים זמינה באנדרואיד ובחנות אפל.

HearMeOut

אז השארנו את הטוב לסוף. מדובר בתוצרת ישראלית אשר בימים האחרונים סופסוף שוחררה לחנויות האפליקציות באנדרואיד, כאשר באפל הייתה כבר מזמן.

© צילום מסך מהאתר

על פי האג'נדה של HearMeOut, הקול הוא הכל, מהמילים שאתם אומרים ועד הדרך שאתם הוגים אותן. ברשת זו אתם יכולים להעביר בדיחות, מחשבות, שירים, ובעצם כל מה שעולה לכם לראש! באמצעות הקול שלכם ולחיצה על כפתור הקלטה פשוט. ניתן לשמוע הקלטות של אחרים וגם לחלוק איתם את שלכם. HearMeOut עדיין בחיתוליה, ובעלת פוטנציאל ענק! למה אתם מחכים? תתחילו להקליט!

ההורדה לסמארטפונים זמינה באנדרואיד ובחנות אפל.

תגובות