"יש כאלה שלועגים על הנטייה המינית שלי" - אוסטין ווילס. צילום: צילום מסך מהסרטון

"יש כאלה שלועגים על הנטייה המינית שלי" - אוסטין ווילס

היוטיובר מטקסס שהצליח לגרום לכולנו לספר את הסיפור המיוחד שלו בראיון מיוחד לפרוגי: איך זה לעוף מבית הספר בגלל נטיות מיניות? קראו מה יש לו להגיד למעריצים

טוב, אז קצת שיעור היסטוריה למי שלא מכיר. אוסטין ווילס הוא יוטיובר שאפשר לקרוא "מתחיל". אוסטין פתח את הערוץ בשביל לפרסם את העובדה שהוא לא מתבייש בנטיותיו המיניות, אך לאחר כמה זמן קרה משהו בחייו שגרם לו לסבל ולהמון אנשים לדבר.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אוסטין הוא תלמיד בן ה-17 מטקסס, הנוהג להעלות סרטונים ליוטיוב. לפני כחודש אוסטין נקרא לחדר המנהל שאמר לו כי גילה שהוא הומו. המנהל הזמין את אמא של אוסטין לבית הספר ואמר שהוא חייב למחוק את כל הסרטונים שלו מהאינטרנט ושיהיה אסור לו להכין עוד סרטונים כאלה או שהוא יסולק מבית הספר.

אחרי יומיים, אוסטין החליט לא למחוק שום דבר ולהיפרד מכל החברים והמורים שלו בבית הספר רק בגלל שהוא לא יכול היה לסבול את התחושה של להיות במקום בו הוא לא רצוי. יש הטוענים כי בגלל שזה בית ספר פרטי אז המקרה הזה חוקי לגמרי, אבל זה עדיין לא הופך אותו ללגיטימי ובטח שלהציב זהות מינית כתנאי להמשך לימודים זה משהו שלא בא בחשבון בכלל.

© צילום מסך מסרטון

קודם כל הוא סיפר לנו שהוא כבר ביוטיוב 7 חודשים, מאז אוגוסט. שאלנו אותו איך זה להיות יוטיבר כה מפורסם שהשם שלו מוכר מסיפור קשה יחסית והוא ענה כי "אני לא מחשיב את עצמי כאל מפורסם. אני פשוט מרגיש בר מזל שיש לי אנשים כל כך מדהים שתומכים בי ואוהבים אותי לאורך כל הדרך".

יש לך ניסיון ואתה מצליח לעשות סרטונים איכותיים. טיפ למתחילים?

"פשוט תעשו את הטוב ביותר שלכם ואל תהיו מזויפים. אם אנשים רוצים לראות זיוף, הם לא ייכנסו ליוטיוב לערוץ שלכם, אלא פשוט ילכו לטלוויזיה. אנשים רוצים רגשות ואהבה - וזה מה שאתם צריכים להביא להם".

שאלנו אותו בנוסף על כל העניין של בית הספר שלו. הוא מספר לנו שבית הספר החדש שלו מעולה והוא ממש אוהב אותו. הוא מספר ואומר שבבית הספר החדש היו כמה נערים שהכירו אותו, אבל בסך הכל - מדובר באנשים נחמדים במיוחד.

 

אתה מקבל המון הודעות הומופוביות? לא רק ברשת, גם במציאות?

"את האמת, שום דבר אני לא מקבל לפנים שלי. אין אנשים שמנסים להתעמת מולי. יש כמה ברשת, כאלה שלועגים על הנטייה המינית שלי וכאלו שמאחלים לי להגיע לגהינום".

שאלנו אותו מה הוא רוצה להגיד למעריצים שלו ולאלו שצופים בו בכל וכל סרטון. הוא אומר כי "אני רוצה להגיד שאני אוהב אותם, ושהם באמת האנשים הכי טובים שיכולים להיות בכל העולם כולו".

 
תגובות