לא בבית ספרנו: סולק מבית הספר בגלל שהוא הומו. צילום מסך מיוטיוב

לא בבית ספרנו: סולק מבית הספר בגלל שהוא הומו

יש כל מיני מקרים בהם בתי ספר מחליטים להרחיק תלמידים, אבל הרחקה בגלל נטייה מינית? זה משהו שעוד לא שמענו. היוטיובר הבא חושף איך הוא נאלץ לעזוב את בית הספר בגלל היותו הומו

להרחיק תלמיד מבית הספר זה משהו שקורה לעיתים במערכת החינוך. לפעמים זה בגלל דברים לגיטימיים כמו מקרי אלימות ובריונות, ולפעמים זה סתם כי למורה נדמה שהמכנס אינו ראוי לשטח בית הספר. אבל האם אי פעם שמעתם על כך שתלמיד הורחק בגלל נטיותיו המיניות?

גם אנחנו היינו בשוק כששמענו את הסיפור הבא. אוסטין הוא תלמיד בן ה-17, הנוהג להעלות סרטונים ליוטיוב. לאחרונה, אוסטין נקרא לחדר המנהל שאמר לו כי גילה שהוא הומו. המנהל הזמין את אמא של אוסטין לבית הספר ואמר שהוא חייב למחוק את כל הסרטונים שלו מהאינטרנט ושיהיה אסור לו להכין עוד סרטונים כאלה או שהוא יסולק מבית הספר.

עוד במדור היחסים בפרוגי

אחרי יומיים, אוסטין החליט לא למחוק שום דבר ולהיפרד מכל החברים והמורים שלו בבית הספר רק בגלל שהוא לא יכול היה לסבול את התחושה של להיות במקום בו הוא לא רצוי.

יש הטוענים כי בגלל שזה בית ספר פרטי אז המקרה הזה חוקי לגמרי, אבל זה עדיין לא הופך אותו ללגיטימי ובטח שלהציב זהות מינית כתנאי להמשך לימודים זה משהו שלא בא בחשבון בכלל.

צפו בוידוי המרגש של אוסטין:

 
תגובות