איי דיגיטל מפתיעים: מקבוק חדש וחודש שכולו הנחות. צילום: שלי זילכה

איי דיגיטל מפתיעים: מקבוק חדש וחודש שכולו הנחות

לא חשבנו שיכול להיות טוב יותר, איי דיגיטל משיקה את ה- Mac Month, אילו הנחות נקבל ומה חשבנו על המקבוק החדש?

את המותג אפל אין ספק ששמעתם לא מעט פעמים בחייכם במיוחד בזכות ההצלחה המסחררת של מכשירי הטלפון שלהם, חברו הטוב של האדם האייפון, אבל הפעם לא באנו לספר לכם עליו, אלא על ה- Mac Month, אשר יתחיל בחודש יוני ובו איי דיגיטל, המשווקת המורשית של אפל בארץ תקנה לנו הדרכות בכל שעה עגולה בכל סניפי הרשת על מערכת ההפעלה מק, שנכון לעת עתה פחות נגעה לצרכן הישראלי, בנוסף תציע החברה הנחות על מחשבי המק.

אז מה הוא בעצם ה- Mac Month

לצורך העלאת ההמכירות של מחשבי המק בישראל הכריזה איי דיגיטל על חודש יוני כ- Mac Month. בכל החודש נקבל אנו, הצרכנים הנחה של כ-12 אחוזים על כל מחשבי המק בחנות. תוכלו לקבל הנחה גדולה יותר של כ15 אחוזים במידה ותרכשו את שירות ה- iDigital Care, אשר יכסה עבורכם את כל התקלות למשך כשלוש שנים. בנוסף, מי שירכוש מחשב יקבל הנחה של כ-20 אחוזים על האביזרים הנלווים, כגון מקלדת ועכבר, כיסויים, נרתיקים וכדומה.

איילת צרפתי- רוזן, מנכ
איילת צרפתי- רוזן, מנכ"לית איידיגיטל © שלי זילכה

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

כפי שכבר אמרנו, השימוש של מחשבי המק בישראל קטן יותר משאר המחשבים האחרים בעלי מערכת ההפעלה חלונות של ווינדואוס. הופתעו לגלות כי למרות שהצרכנים הישראלים פחות משתמשים במחשבים אלו, עולה מן הסקרים שנערכו שיותר מ40 אחוזים מהם הצביעו כי מחשבי המק נתפסים כמחשבים המתקדמים טכנולוגית ביותר מבין שאר המותגים, והאיכותיים ביותר מבין כל המותגים.  

קצת על המקבוק החדש

דיי הופתענו לגלות כי גוף המקבוק כולו עשוי מאלומיניום, אחת הסיבות שהמחשב שוקל רק 923 גרם. גודל המסך הוא כ-12 אינצים. לא יכולנו שלא להבחין בעד כמה שהמכשיר דק, 13.1 מ"מ (דק יותר ב24 אחוזים מקודמו). מסך המחשב הוא מסך רטינה ברזולוציית 2K שדואג לתמונה חדה וברורה יותר. עוד דבר שהפתיע אותנו, העיצוב של המקלדת. המקלדת במחשב זה תוכננה מחדש (עיקרון באטרפליי) באופן המקלדת עצמה דקה יותר וגורמת להקלדה להיות מדוייקת יותר. היא מתפרסת כמעט על כל המסך וכל אות יש תאורת לד אשר מאפשרת הקלדה מושלמת בתנאים של חוסר תאורה. הטראק פד החדשני במחשב בהחלט מעורר התפעלות, הוא כולל בתוכו ארבעה חיישנים חכמים שמתוכננים באופן שמחשב יגיב לתגובות הנגיעה שלנו (Force Touch) ויפעל בהתאם. תוכננו קיצורי דרך חדשים שיופעלו על פי מידת לחץ המגע שלנו בטראק פד. בדובדבן שבקצפת עומד קריטריון התמיכה התמיכה המלאה בעברית שתהיה קיימת במערכת ההפעלה. שווה בדיקה!

© שלי זילכה
מקלדת מרשימה
מקלדת מרשימה © שלי זילכה

כל החידושים שהמחשב החדש מציע מעלים לנו את החששות על חיי סוללת המחשב, אך יש לנו חדשות טובות, במחשב החדש קיימת סוללה ייחודית המציעה שימוש ליום שלם (תשע שעות עבודה). אין ספק שמדובר במחשב שייעשה לא מעט רעש, אבל לא רעש כמו שאתם חושבים. מדובר במחשב שקט להפליא, הראשון שיהיה נטול מאווררים.

הדבר האחרון, שאותנו קצת מדאיג הוא שבמחשב החדש קיימת רק יציאה אחת מסוג USB-C אשר מיועדת לטעינת המכשיר ולשימוש כל יציאה אלחוטית אחרת, דבר שיצריך הסתגלות. 

© שלי זילכה

לסיכום:

המחשב מותאם לעולם הטכנולוגי החדש המתפתח כיום, כך שכולו מתבסס על אינטרנט וגיבוי באמצעותו. המחשב ישים סוף לדיסק און קי ולשאר ההתקנים האלחוטיים, יאפשר נגישות תמידית לקבצים, לא משנה מאיזה מחשב נרצה ואין ספק שעם ביצועיו המרשימים מדובר במחשב יוצא מן הכלל. 

 

 

תגיות
תגובות