תחרות גיימינג ישראלית: מה היה באליפות המדינה ב-LOL?. צילום: יחסי ציבור

תחרות גיימינג ישראלית: מה היה באליפות המדינה ב-LOL?

הלכנו לסקר ולראות האם ההבטחות של השנה יצליחו? מי בסוף ניצח בתחרות? מה מיוחד בתחרות זאת? ומה מקבלים הזוכים? כל הפרטים

אם היו אומרים לי "תחרות גיימינג ישראלית" עד אתמול, הייתי מדמיין 5 חנונים שיושבים במרתף מלא בגזים רעילים ומשחקים עד שכל החבורה מתה מניוון שרירים. אך באליפות המדינה ב-LOL) League Of Legends) שארגנו החבר'ה מ-LOLISRAEL המצב היה שונה לגמרי. כשנכנסו למתחם קלטנו ישר את הקוספלייס (תחפושות בעובדת יד) מטורפות ומושקעות של מתחפשים שלא מתפשרים על פחות ממושלם. אם זה מבחינת דיוק ואמינות למקור, או מבחינת בחירת חומרי הגלם ושיבוצם המדויק בתלבושת - הכל היה לפי הספר.

עוד בערוץ הדיגיטל בפרוגי:

אך לא רק אנשים לבושים בתחפושות היו בהיכל הכניסה. למעשה, החל מהשעה 10 בבוקר בבת ים ועד תחילת הגמר שחל ב-1 בצהריים, ההיכל שרץ בעשרות רבות של גיימרים שבאו מכל רחבי הארץ, לקנות בדוכנים שהוצבו במקום, לפגוש חברים ובעיקר לחזות בגמר אליפות ישראל ב-LOL.

© יחסי ציבור

אז מה היה בתחרות?

התחרו שתי קבוצות ראש בראש, עכבר בעכבר, מחשב במחשב ויד מזיעה על עכבר ביד מזיעה על עכבר:
"EBO" ו"Jew crew". שתי הקבוצות, נחשבות לקבוצות הטובות בארץ, אך המועמדת הברורה לניצחון,
היא קבוצת "Jew crew" - שלא הפסידה משחק אחד (!) מאז תחילת האליפות. 

המשחק הראשון נפתח בהפתעה גדולה, כאשר קבוצת EBO מפתיעה את כולם ושולפת שפן מהכובע בדמות משחק אגרסיבי מאוד שמתהדר בהרבה. team fight בדקה ה-20 יוצאים EBO עם ידם על העליונה בעזרת פעולת יחיד של השחקן Shock-wave שהורס כמעט לבדו את הנקסוס של JC) Jew-crew). במשחק השני, אנו רואים את אותה טקטיקה של EBO נגד אותה חוסר יכולת והבנה של JC שמפסידה גם את המשחק השני לקבוצת האנדרדוג - EBO.

© יחסי ציבור

אך במשחק השלישי, שהתרחש אחרי הפסקה של שעה, חיכתה לנו הפתעה. בעוד שהתחלנו להיארז ולחזור לרכבת חזינו ב-JC משנה טקטיקה לאחת כזאת שלא קורסת כאשר הלחץ האגרסיבי של EBO מופעל עליה ומנצחת את המשחק השלישי. המשחק הרביעי, והאחרון, נמשך כשעה והיה מותח בכל מאית שנייה. במהלך כל המשחק הצדדים היו בשיוויון כמעט מוחלט הן מצד הגולד והן מצד ההריגות. אך בסוף, העייפות ושחקני היריבה הכריעו את JC, שהפסידו את המשחק הרביעי, וביחד איתו את הגמר. המנצחים, קבוצת EBO, זכו בכרטיס כניסה לדרום קוריאה לאליפות העולם וב-26 אלף שקלים חדשים.

© יחסי ציבור



תגיות
LOL
תגובות