הקדימה את אפל: סמסונג הציגה 2 מכשירים חדשים. צילום: רעות רימרמן, ynet

הקדימה את אפל: סמסונג הציגה 2 מכשירים חדשים

סמסונג חשפה את שני מכשירי הדגל החדשים שלה, Note 5 ו-galaxy s6 edge plus. לא רק זה, אלא גם חשפה את שירות התשלומים החדשה שלה. כל הפרטים

סמסונג יצאה שבוע שעבר בהכרזה על שני מכשירים חדשים שלה, Note 5 ו-galaxy s6 edge plus. לאחר בדיקה קצרה, האם מדובר על מכשירים מתאימים או סתם הכרזה ללא תכלית? 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

למכשירים החדשים יש מסך של 5.7 אינץ׳, מכשיר כבר קצת יותר גדול ממה שאנחנו מכירים. בניגוד למכשירים הקודמים של סמסונג, הסוללה שודרגה ל -3000 mAh. יהיה אפשר להטעין אותם באפשרות טעינה אלחוטית, כלומר שאם נטעין עם המטען האלחוטי נוכל להינות בתוך שעתיים ממכשיר טעון ומלא.

 

ל-galaxy s6 edge plus יש מסך קעור ויש לו גם תכונות מתקדמות שאין במכשיריה הקודמים של סמסונג, לדוגמה: העלאת סרטונים בשידור חי מהמכשיר ישירות ליוטיוב, ברזולוציית הצילום היא 4k. יש למכשיר גם פיצ׳ר חדש בשם Apps edge שמאפשרת להגיע לכל מיני אפליקציות במכשיר בעזרת המסך הקעור שיש למכשיר והוא גם מאפשר תפעול מהיר ושימוש ביד אחת. 

ל-note 5 גם כן יש גב קעור שמאפשר אחיזה נוחה של המכשיר ותפעול באמצעות יד אחת. גם העט קיבל שדרוג משלו, שמאפשר עכשיו דיוק וגם מאפשר לכתוב על פתקים על המסך גם כשהמסך כבוי. המכשירים יתחילו להימכר ב-21 לאוגוסט בארה"ב ובישראל כבר ב-25 לאוגוסט. המחירים שלהם עדיין לא ידועים. 

© רעות רימרמן, ynet

דבר חדש שאפל הספיקה להציג לפני כשנה הוא שירות תשלומים חדש שנקרא Samsung Pay שיאפשר תשלום באמצעות הטלפון שיעבוד עם כרטיס אשראי. נציג סמסונג שעלה לבמה והציג את Samsung Pay אמר: "לא נשדר את פרטיך האישיים ומספר כרטיס האשראי שלך לחנות אלא קוד דיגיטלי חד פעמי. הארנק שלך יתגעגע אליך". Samsung Pay יהיה זמין בארה״ב כבר ב-28 בספטמבר.

תגובות