סייבר קאמפ: כל הפרטים על מחנה הסייבר של חנוכה. יחצ

סייבר קאמפ: כל הפרטים על מחנה הסייבר של חנוכה

בחנוכה הקרוב יגיע אלינו מחנה סייבר בשם "סייבר קאמפ" מבית BIG IDEA, אשר ידועים במחנות הקיץ הבינלאומיים שלהם. מה יהיה במחנה? כל הפרטים

שמעתם פעם על תקיפות סייבר בחדשות ולא הבנתם מה זה? BIG IDEA נותנת לכם תוכנית ייחודית אשר פותחה על ידי טובי המומחים בארץ, עם דגש על החוויה והידע המקצועי המתקדם אותו מקבלים בסוגי תקיפות סייבר והגנה מתקדמת על מערכות, מחשבים ורשתות. זו הפעם השלישית בישראל, בה משתתפי סייבר קאמפ מתרגלים הגנת סייבר במתקן "סייבר-ג'ים", הדמיית התקפות האקרים המשוכללת בעולם, מקבלים תפקיד מפתח במחלקת ההגנה של חברה בינלאומית, חווים תקיפת סייבר אמיתית, מתמודדים עם אתגרים טכנולוגיים, ומגנים על המחשב.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

© יחצ

מה בתוכנית?

כדי להכין את החניכים לאתגר שמחכה להם בזירת ההדמיה, הם יעברו הכשרת סייבר במעבדות המחשבים של BIG IDEA, בהובלת צוות מדריכי Cyber מנוסה, לפי תכנית שפותחה על-ידי בוגרי יחידות הסייבר של צה"ל. התכנית היא פרי שיתוף פעולה של BIG IDEA חברת מחנות הקיץ הטכנולוגיים של ישראל עם Cyber-School מפעילת הכשרות סייבר לנוער.

במהלך המחנה, כל אחד יקבל תפקיד במחלקת אבטחת מידע בחברת טכנולוגיה גדולה. בערב הראשון ייצאו  לסיור מקדים ב-Cyber Gym כדי ללמוד על המערכת ולראות Demo של מתקפה והגנה. בערב השני, כשיהיו מוכנים לאתגר הגדול, יכנסו לזירת האימונים ויישמו את כל מה שלמדו על מנת להגן על המחשב ועל הרשת ולמנוע מההאקרים מלפגוע בחברה שלהם.

© צילום מסך מיוטיוב

מה תלמדו?

20 שעות אקדמאיות, כולל הדרכה והתנסות אישית, התנסות בזירת האימון, והרצאת אורח מבכירי תעשיית הסייבר בישראל. מסלולים שונים למתחילים ולמתקדמים. בנוסף להדרכות, יעברו החניכים פעילויות מגבשות וייצרו רשת של קשרים עם עוד המון בני נוער טכנולוגיים מכל הארץ. בסוף המחנה, תוענק תעודת סיום התמחות סייבר.

המחנה מיועד לכיתות ז' עד יב'. הוא יתקיים בחופשת חנוכה, 8- 10 בדצמבר 2015 ומחירו 1850 ש"ח. הכשרת הסייבר, והלינה תהיינה בכפר הנוער מאיר שפיה (ליד זכרון יעקב). לפרטים נוספים ורישום כנסו לאתר המחנה.

תגיות
תגובות