למה טל, למה? אתר מיוחד לבגידה של טל מוסרי. צילום מסך מהאתר

למה טל, למה? אתר מיוחד לבגידה של טל מוסרי

אתר מיוחד הוקם אתמול ובו שלל בדיחות על הבגידה של טל מוסרי בערוץ הילדים המבוססת על התגובות בעמוד הפייסבוק של מוסרי. מה עוד אפשר למצוא בו?

הפרישה של טל מוסרי מערוץ הילדים ומעברו לערוץ ניקלודיאון עדיין ממשיכה לעשות רעש ולעורר תגובות ברחבי הרשת וזאת למרות שהסיפור קרה בכלל בחודש מאי האחרון. מאז עברה חצי שנה והרשת עדיין סוערת ומלאת תגובות שנונות ויצירתיות בעניין שקוראות לטל מוסרי "בוגד" או "איך יכולת?".

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

>> הסוף: מה קרה בפרק הסיום של כפולים? 

בשבת האחרונה הסיפור עלה מדרגה כאשר אריאל ורבר הקים אתר מיוחד תחת השם "למה טל, למה?" ובו ניתן לראות תמונות של מוסרי ועליהן כיתוב שנון שמקשר ל"בגידה" של טל. כך למשל תמצאו תמונה שלו ליד שלד אדם ועליה נכתב: "ככה זה נראה כשהשלדים בארון מתחילים לרדוף אותך טל מוסרי" או תמונה של טל עם דניאל מורשת ורוני דלומי שעליה נכתב "תזהרו שלא יבגוד גם בכם" וכך עוד עשרות תמונות וכיתובים הלקוחים מהתגובות האמיתיות שיש למוסרי בעמוד הפייסבוק שלו.

© צילום מסך מהאתר
© צילום מסך מהאתר

באתר גם קיימת תוספת משעשעת שנקראת "מצב עידו מוסרי" שהיא מעין כפתור מיוחד שאם לוחצים עליו נשמעת הקלטה מיוחדת של בובספוג, שהוא כידוע עידו מוסרי, אחיו של טל. אם גם אתם רוצים לראות את כל המשפטים, תוכלו לעשות זאת בכתובת: www.talmosseri.com.

טל, זה לא מתכוון לרדת מהשיח הציבורי בקרוב?

"זה מדהים, נראה טוב. סחטיין על היצירתיות, אני מיד מצטרף לעקוב אחריהם".

עידו וטל - חזקים ברשת © ענת מוסברג
תגובות