אליפות הסייבר הלאומית: מי יהיה אלוף הסייבר הישראלי?. צילום מסך מיוטיוב

אליפות הסייבר הלאומית: מי יהיה אלוף הסייבר הישראלי?

היום מתקיים גמר אליפות הסייבר הלאומית. 200 בתי ספר מתחרים היום על התואר אלוף הסייבר הישראלי. מה בדיוק קורה שם? כל הפרטים על האליפות

היום מתקיים גמר אליפות הסייבר הלאומית שאליה עלו 200 בתי ספר מתוך 1900 בתי ספר, יסודי ועל יסודי, שמתחרים ראש בראש בקרבות סייבר כדי לזכות בתואר הנכסף - אלופי הסייבר הישראליים. באירוע נוכחים שר החינוך נפתלי בנט, מנכ"לית משרד חינוך מיכל כהן, גבי אשכנזי יו"ר קרן רשי וקארין מאיר רובינשטיין מנכ"לית ITAI.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

תוכנית זו היא תחרות מטרתה היא לקרב את התלמידים אל תחומי המתמטיקה, מדעי המחשב וטכנולוגיה ולימוד יסודות הסייבר, התכנות והמחשבים כבר בגילאים הצעירים בעזרת משחקים ייחודיים. לכל בית ספר יש נבחרת בת 5 חברים שמייצגת אותו. בהתחלה כל תלמיד צבר נקודות, וה5 הטובים ביותר נבחרו לייצג את בית הספר. לאחרונה התקיימו מחנות אימונים אינטנסיביים בהם התלמידים תרגלו מיומנויות וטכניקות של תיכנות בבוקר ובערב.

© צילום מסך מיוטיוב

השר נפתלי בנט: "אלופי הסייבר יובילו בעתיד את ההייטק הישראלי. האליפות נועדה לפתוח בפני התלמידים צוהר לעולם הטכנולוגיה והמדעים, ודרך המשחק והאינטראקטיביות לעודד אותם לאתגרים, יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא. התכנות היא שפה וכדי להצטיין התלמידים חייבים ללמוד את השפה כבר בגילאים הצעירים"

תגובות