מזל טוב לפייסבוק: חצתה את רף שני מיליארד משתמשים. קרדיט: פייסבוק

מזל טוב לפייסבוק: חצתה את רף שני מיליארד משתמשים

הרשת החברתית שכולנו מכירים, חוגגת עכשיו רף חדש של מעל שני מיליארד משתמשים שקיימים ברשת החברתית שלה. מה הקמפיין שהם עושים ומה זה אומר? כל הפרטים

פייסבוק צומחת וחצתה את רף שני מילארד משתמשים הפעילים ברמה החודשית. מארק צוקרברג פרסם פוסט בו הוא מפרסם את המידע הזה ועוד כמה נתונים יבשים על שאר האפליקציות שבאות מהבית הכחול. מהו הקמפיין שהם עושים כדי לקדם את זה ולמה זה לא כזה פשוט?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

כדי לחגוג את הקמפיין הזה, פייסבוק תציג וידיאו מותאם אישית בפיד של כל המשתמשים ותשלח הודעת "תודה" לכל מי שיאחל יום הולדת שמח לחבר, ייצור קבוצה חדשה או יגיעב לחבריו עם רגש ה"לב". כל זה בשביל להגיד תודה שיש שני מיליארד משתמשים, שחלקם הם חשבונות פקטיביים, אבל פייסבוק שמה לעצמה למגר את התופעה הזה.

© GettyImages

עד לפה זה נשמע חמוד ונחמד, נכון? אבל חובה להבין את זה - פייסבוק מונה שני מיליארד משתמשים. אלו שני מיליארד משתמשים שהמידע שלהם פרוש בפני פייסבוק. מה אתם אוהבים לעשות ומה אתם לא. לאיפה אתם אוהבים ללכת, ואיזה סרט אתם הכי אוהבים. פייסבוק יכולה להשתמש במידע הזה כרצונה, מכיוון שאתם אישרתם לה לעשות את זה. אז מצד אחד זה יכול להיות טוב, פייסבוק תוכל להתאים לי פרסומות לפי דברים שאני רוצה ואוהב, אך מצד שני יכול להיות פה אסון גדול בנושא הזה. 

הפוסט של מארק

תגובות