הגיע הזמן: נטפליקס משיקה שירות מלא בעברית. צילום: לוגו החברה

הגיע הזמן: נטפליקס משיקה שירות מלא בעברית

חיכינו שזה יגיע: רשת "נטפליקס" משיקה הבוקר (ג') שירות בעברית עם מגוון תכניה המוכרים ותוכן ישראלי. "ישראל מזהה בידור טוב ומעתה באמצעות נטפליקס יהיה קל יותר לצפות בתכניות המובילות בעולם בכל זמן" מסר מנהל התקשורת הראשי של החברה

רשת הטלוויזיה האינטרנטית המובילה בעולם, הכריזה היום (ג') על השקת שירות ישראלי מלא, הכולל שימוש בשפה העברית, תשלום בשקלים והוספת סדרות טלוויזיה וסרטים ישראלים, בנוסף לתכני נטפליקס המקוריים והמוכרים. כמו כן, נטפליקס תכנס לתוך חבילות הטלוויזיה של פרטנר TV. מגוון רחב של תכני נטפליקס ומגוון סרטים וסדרות נמצאים כבר בנטפליקס לצפייה מידית, כש-75% מהתכנים כבר מוצעים עם כתוביות או דיבוב לעברית.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

נטפליקס ופרטנר תקשורת ישתפו פעולה כדי להפוך את הצפייה בטלוויזיה אינטרנטית בישראל לקלה יותר באמצעות הממיר של פרטנר TV וכפתור נטפליקס ייעודי בשלט הרחוק, דבר אשר יאפשר למשתמשים לקבל גישה לתכנית האהובה עליהם בלחיצת כפתור אחת. בהמשך השנה, פרטנר תעלה בקמפיין צרכני שיאפשר למנויי השירות להירשם ולשלם לנטפליקס באמצעות החשבון שלהם בפרטנר TV.

 

"אנו שמחים להציע חוויית נטפליקס מקומית יותר בעברית. מעכשיו, יוכלו המנויים ליהנות ממגוון תכניות טלוויזיה וסרטים – החל בסדרות מקוריות גלובליות ופופולריות של נטפליקס, דרך אנימה, תכנים לילדים ועד מופעי סטנד אפ", אמר ג'ונתן פרידלנד, מנהל התקשורת הראשי בנטפליקס. "ישראל מזהה בידור טוב ומעתה באמצעות נטפליקס יהיה קל יותר לצפות בתכניות המובילות בעולם בכל זמן, בכל מקום ובכל מכשיר המחובר לאינטרנט במקביל לשאר העולם, כשכל הפרקים זמינים לצפייה בבת אחת".

מעבר ללוקליזציה לעברית, למנויים תהיה גם גישה לסדרות ולסרטים בלעדיים באיכות Ultra HD 4K ו-HDR. נטפליקס מציעה איכות שידור גבוהה ועם תמיכה בסראונד ברמת Dolby Digital Plus 5.1, וכעת גם עם תמיכה ב-Dolby Atmos המהפכני. טכנולוגיות המלצה מתקדמות, עם עד חמישה פרופילי משתמש, יעזרו למנויים לגלות את התכנים שהם אוהבים. משתמשים הנמצאים בתנועה יכולים להוריד באופן מהיר וחלק את רוב התכניות בקטלוג ולצפות בתכנים מאוחר יותר גם ללא חיבור לאינטרנט, וכך לקבל את המיטב מהשירות בעת טיסה או בזמן נסיעה לעבודה.

הגישה לנטפליקס זמינה באמצעות למעלה מ-1,000 התקנים מקושרים לאינטרנט. קהל הצרכנים בישראל מוזמן להתנסות בחוויה המוצעת על ידי נטפליקס ללא עלות למשך חודש על ידי רישום לאתר.

תגובות