חכם בשמש: הטיפים מהרשת לחוויה המושלמת בים. צילום: fotolia

חכם בשמש: הטיפים מהרשת לחוויה המושלמת בים

אספנו בשבילכם את הטיפים מהרשת שישפרו את החוויה שלכם בים ויהפכו אותה ליותר קלה וכיפית. אז איך לא לאבד את המפתחות בחוף ואיך לשמור על הסמארטפון בים?

אחד הבילויים המבוקשים ביותר בקרב נוער מכל רחבי ישראל בחופש הגדול זה ללכת לים. רק חבל שחוץ מהיתרונות הרבים, בים יש גם כמה חסרונות, וחבל לדבר שוב על החסרונות שיש בקיץ. הבאנו לכם את הטיפים שיעזרו לכם להתמודד עם החסרונות וישפרו את החוויה שלכם בים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

חול חול וחול

הדבר שהכי שמפריע בים זה החול, הוא נדבק וקשה להיפטר ממנו. בדיוק בשביל זה הבאנו לכם הטיפ שיציל אתכם מהחול שבים. מה צריך לעשות? שפכו אבקת טלק על בגד וקשרו אותו טוב, כאשר אתם רוצים לחזור הביתה פשוט תשפשפו את הרגליים עם הבגד, הטלק יוריד את הלחות שעל הגוף והחול ירד בקלות.

© טמבלר

 

איך להפסיק לאבד את מפתחות האוטו בים

אי אפשר באמת ליהנות בים כאשר יש לשמור על דברים וביניהם המפתחות של האוטו. מה צריך לעשות? מצאו בסביבת החנייה פרח וקשרו את הגבעול שלו למפתחות של האוטו, לאחר מכן שימו את המפתחות על גלגל המכונית. כאשר תרצו לחזור תוכלו למצוא בקלות את המפתחות.

לשמור על הדברים

עוד טיפ לשמירה על דברים בים: קחו חיתול של תינוק והכניסו לתוכו את הדברים. אף גנב לא ירצה לגעת בחיתול וכך תוכלו להיכנס למים בלי דאגה.

© fotolia

כאב ראש

פעם הרגשתם כאב ראש כששנכנסתם למים? השינוי החד בלחץ המתרחש כאשר צוללים גורם לכאב ראש, אך יש דרך להתמודד: לפני שאתם נכנסים למים סתמו את האף וסגרו את הפה, צרו לחץ למשך 5-10 שניות ותנשמו. חזרו על הפעולה הזו כמה פעמים. הגוף שלכם יתרגל ללחץ ולא יהיה לכם כאב ראש.

לשמור על הטלפון יבש

כדי לשמור על הטלפון יבש הכניסו לתוך שקית (עדיף עם זיפ) הוציאו את כל האוויר והטלפון ישמר יבש. עוד דרך לשמור על הטלפון היא לכסות אותו בניילון נצמד. הטיפים יעזרו לכם לשמור על הטלפון יבש וללא חול.

© טמבלר

אוזניים סתומות

אחד מהדברים היותר מעצבנים בים זה שהאוזניים נסתמות ומתמלאות במים. מה צריך לעשות? אם אחרי זמן מסוים המים לא יוצאים, נפחו בלון עד שתשמעו כמו קליק והמים ישתחררו.

משקה קר ורענן

בים, המשקאות מתחממים והחוויה נהרסת. מה צריך לעשות? לפני היציאה לים קחו בקבוק ומלאו אותו בשלושת רבעי מים. הקפיאו את הבקבוק בפריזר, וכאשר תרצו לשתות מלאו את המשקה לבקבוק, שהיה במקפיא ויהיה לכם משקה קר וטעים.

חופשי מהחול

בים כל הדברים מתלכלכים מהחול וקשה לשמור עליהם נקיים. אך יש דרך פשוטה - קחו סדין עם גומי מסביב ושימו אותו על החוף. מקמו דברים בפינות שלו ויצא לכם כמו בריכה שמוגנת מהחול.

© צילום מסך ממהאינסטגרם

כפכפים לוהטים

כאשר הכפכפים נשארים בשמש לזמן ממושך הם מתחממים ואי אפשר לשים אותם על הרגליים. הפתרון הוא פשוט מאוד! פשוט הפכו אותם כלפי מטה ותוכלו לשים אותם על הרגליים בלי לדאוג.

כוויות מהשמש

השהייה בים והחשיפה לשמש גורמת לכוויות רבות. בשביל לטפל בכוויות קחו אלוורה ושימו אותה בתוך תבנית של קוביות הקרח במקפיא. את קוביות האלוורה שימרו קפואים ותוכלו להשתמש בהם בים כנגד הכוויות.

תגובות