הגיע הזמן: יוטיוב מוסיפה אפשרות צ'אט בתוך האפליקציה. צילום מסך מיוטיוב

הגיע הזמן: יוטיוב מוסיפה אפשרות צ'אט בתוך האפליקציה

כמה פעמים קרה לכם שראיתם סרטון מעניין או מצחיק ביוטיוב, ממש רציתם להעביר לחבר והתעצלתם לעשות את זה? אז חדשות טובות: סוף סוף יהיה ניתן לשלוח סרטונים לחברים בתוך האפליקציה. כל הפרטים

לפני מספר ימים הודיעה יוטיוב כי היא תיתן את האפשרות להעברת הודעות פרטיות בתוך יוטיוב עצמו, ממש כמו באינסטגרם. גוגל בדקה את האפשרות הזו כבר יותר משנה, אך רק עכשיו זה קרה באמת. כאשר תלחצו על כפתור "שתף" תהיה לכם אפשרות לשלוח את הווידיאו דרך יוטיוב לאנשי הקשר שלכם. חלונית השיתוף תציג לכם אנשים שדיברתם איתם לאחרונה, וגם כמה הצעות לאנשים שתוכלו להוסיף לרשימה שלכם. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

כאשר תלחצו על הלחצן "הוסף אנשי קשר", האפליקציה תשאל אם ברצונך לקחת אנשים מספר הטלפונים שלך או לשלוח קישור להזמנה. לצערנו, ספר הטלפונים אינו מציג רק את אנשי הקשר שלך יש להם את האפליקציה יוטיוב, הוא מציג את כל אנשי הקשר. זה יכול להיות הרבה יותר יעיל וקל אם האפליקציה תוכל לזהות למי מאנשי הקשר שלך יש יוטיוב.

 

לאחר שתשתפו את הסרטון הראשון שלכם (השיחה הראשונה שלכם עם איש קשר צריכה להתחיל על ידי שיתוף סרטון), אתם והחברים שלכם יכולים פשוט לדבר על הסרטון או כל דבר אחר ישירות ביוטיוב, בין אם אתם רק אחד על אחד ובין אם אתם בקבוצה. בצד ימין מופיע כפתור שדרכו ניתן לשלוח סרטונים נוספים. לחיצה עליו תפתח את הסרטונים האחרונים שבהם צפיתם, אך תוכל גם ללחוץ על לחצן חיפוש ולמצוא כל סרטון אחר שתרצו.

תגובות