סיסמה חזקה: כך אף אחד לא יצליח לפרוץ לכם לחשבון. אלון אלבכרי

סיסמה חזקה: כך אף אחד לא יצליח לפרוץ לכם לחשבון

אנחנו משתמשים בסיסמאות שלנו לפעמים פעמיים, ויש כאלו שעושים סיסמאות ממש פשוטות. בשביל זה כתבנו לכם כמה טיפים בשביל ליצור סיסמה חדשה - וכך להגן על החשבונות שלכם

כל יום אנשים שונים בעולם נתקלים בפריצות לרשתות החברתיות שלהם או לחשבונות הפרטיים. בשביל למנוע את המצבים האלו עבורכם, בחשבונות אישיים יותר ופחות, כתבו לכם כמה טיפים בשביל שתצרו סיסמאות חזקות שיצליחו לעמוד כמה שיותר בפני האקר.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

יותר תווים - יותר טוב

אם אתם רוצים שהסיסמה שלכם תחזיק טוב, האורך שלה יכול להשפיע. סיסמאות עם שמונה תווים ומעלה זה מתחיל להיות טוב וכמה שיותר זה יכול להחזיק יותר טוב.

סיסמה מסובכת 

אם הסיסמה שלכם תהיה מורכבת מאותיות גדולות וקטנות באנגלית, ממספרים, מסימנים מיוחדים ואף מעברית - הסיסמה תהיה מורכבת יותר. נצלו את זה ותבנו סיסמה אישית שתהיה ברורה לכם, אך מסובכת לכל אדם שנמצא בחוץ ורוצה להיכנס לחשבונות.

© shutterstock

לא למחזר!

השתמשתם בסיסמה מאוד טובה לבנק שלכם? אל תמחזרו אותה במייל שלכם. אם יצליחו לפרוץ לחשבון אחד שלכם וישיגו את הסיסמה, אתם לא רוצים שהם ימחזרו את הסיסמה ויפתחו כל חשבון שמקושר לכם. כדאי להיזהר עם זה.

כמה שיותר קשור

אם הסיסמה תהיה מורכבת ממילים שקשורות אליכם ומביטויים שאתם מכירים טוב - כך יהיה קשה עבור כל מי שבחוץ לנחש. השם שלכם זה יותר מדי ברור ולכן תבחרו דברים שהם מאוד מוכרים לכם, אך לא ידועים במיוחד. גם השם של הכלב שלכם, לא יעבוד טוב.

© shutterstock

להחליף! 

אל תפחדו להחליף סיסמאות במכשירים שלכם: ההחלפה תמנע את המעקב ותוודא שאנשים אחרים לא יצליחו להגיע למידע הרגיש שלכם.

תגובות