סיכום 2017 בגוגל חיפוש: אמיר פרישר גוטמן ראשון. צילום: GettyImages

סיכום 2017 בגוגל חיפוש: אמיר פרישר גוטמן ראשון

חלפה לה עוד שנה וגוגל כהרגלה מכינה את רשימת החיפושים הכי פופולארים לכל מדינה ובכל המדינות יחד. בישראל יש את טודו בום, שלומית מלכה ועוד הרבה חיפושים מעניינים. כל הפרטים

חברת גוגל מנהלת את מנוע החיפוש הגדול והפופולארי ביותר בעולם. למזלנו, גוגל מתעדת את כל החיפושים שבוצעו דרכה כדי להבין עוד על החברה האנושית, ועל החברה במדינות השונות. החיפושים מחולקים לכמה קטגוריות: עשרת הגדולים, סרטים, נפרדנו השנה, טלוויזיה, בחדשות ואיך...?. הבאנו לכם את כל התוצאות המעניינות של 2017 בגוגל חיפוש.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

נתחיל בעשרת הגדולים. החיפוש הכי פופולארי בישראל בשנת 2017 היה "אמיר פרישר גוטמן" ז"ל שנפטר בקיץ האחרון, אחריו "stats royale", ובמקום השלישי אתר האינטרנט "עשר אצבעות". לאחר מכן היו החיפושים "טודו בום", "זהב", "שלומית מלכה", "דה וויס", "מאיר בנאי", "הישרדות" ו-"לוסי דובינצ'יק" במקום העשירי. הסרט שחיפשו הכי הרבה השנה בישראל הוא "מהיר ועצבני 8", לאחר מכן "וונדר וומן" בכיכובה של גל גדות, "פלא", "בייבי בוס" ו-"זה".

 

ועכשיו לקטגורית האיך..?. במקום הראשון בישראל "איך להכין סליים" שהיה במקום החמישי ב-2016. אחריו "איך להוריד שירים מיוטיוב", "איך מוחקים חשבון פייסבוק", "איך קונים ביטקוין" ו- "איך להוריד קלאש רויאל למחשב". תוכנית הטלוויזיה שחיפשו הכי הרבה ב-2017 בישראל היא "דה וויס" שנמצא במקום השביעי בכל החיפושים, לאחר מכן "הישרדות", "זוג מנצח", "חתונה ממבט ראשון", "המירוץ למיליון", "נעלמים", "להיות איתה", ו-"או בוי".

בקטגורית בחדשות, החיפוש הכי פופולארי בישראל הוא "אמיר פרישר גוטמן" שהוא החיפוש הכי פופולארי בכל הקטגוריות. אחריו "שלומית מלכה", "לוסי דובינצ'יק", "ספינר", גשם גשם מטפטף", "חוק ההמלצות", "Black Friday", "ביטקוין", ו-"iPhone X". ובקטגורה האחרונה - נפרדנו השנה, בה כל האנשים שהלכו לעולמם בשנה האחרונה, במקום הראשון "אמיר פרישר גוטמן", אחריו "מאיר בנאי", "נאוה סמל", "מאיר איינשטיין", ו-"כריס קורנל".

גוגל 2017 בעולם

החיפוש הכי פופולארי בעולם הוא "הוריקן אירמה", הסופה הענקית שהיתה באמריקה בספטמבר האחרון. אחריו "אייפון 8", "אייפון X", "מאט לאור", ו- "מייגן מרקל". גם בעולם בקטגורית איך...? הופיע במקום הראשון "איך להכין סליים". בקטגורית המוזיקאים "אריאנה גרנדה" במקום הראשון, אחריה "לינקין פארק", ו-"ליידי גאגא". השיר החיפשו אותו הכי הרבה פעמים בעולם ב-2017 הוא "Despacito", אחריו "Shape of you", ו-"Perfect".

תגובות