מגבילים: חוק חדש קובע כי גיל השימוש בווטסאפ יעלה . צילום: shutterstock

מגבילים: חוק חדש קובע כי גיל השימוש בווטסאפ יעלה

חוק אירופי חדש יגביל את השימוש באפליקצייה הפופולארית ובעוד כחודש יעלה הגיל המינימלי לשימוש באפליקציה מ-13 ל-16

ווטסאפ היא רשת חברתית לכל דבר וכבר מזמן לא רק אפליקציית מסרים. אין כמעט אחד שלא משתמש בה והיא בעיקר נפוצה בקרב בני הנוער. אבל כעת, מבקשים באירופה להגביל את השימוש באפליקציה בקרב בני נוער. עד כה, השימוש באפליקציה הפופולארית הותר לכל מי שמלאו לו 13 שנים. כעת, בעקבות שינוי בחוקי הפרטיות במדינות האיחוד האירופאי, שייכנס לתוקף כבר בחודש הבא, הגיל המינימלי לשימוש בווטסאפ עולה. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

גיל השימוש יעלה ל-16
גיל השימוש יעלה ל-16 © fotolia

 

השימוש והכניסה לאפליקציית המסרים, ווטסאפ, יוגבל, והחל מהחודש הבא רק משתמשים מעל גיל 16 יוכלו להשתמש בה. משתמשים יצטרכו לאשר ולאמת את גילם כשהאפליקציה תעדכן את תנאי השימוש שלה, כך דווח בבלוג הרשמי של החברה. ההחלטה הזאת הגיעה בעקבות הרצון של צרפת להקים אפליקציית הודעות משלה.   

בעוד שחברת האם של האפליקצייה, פייסבוק, הואשמה בהדלפת פרטים אישיים של משתמשיה, שמה של ווטסאפ נשאר נקי ומחוץ לפרשיות האלו. ווטסאפ מבקשת לשמור על התדמית הזאת ונמסר כי לא יהיה שיתוף מידע בין האפליקציה לפייסבוק וכי היא תיקח חלק יותר פעיך באכיפה וחסימת דואר זבל ותוכן פוגעני - גם בפייסבוק וגם בווטסאפ. בנוסף תהייה אפשרות, לכל המשתמשים ברחבי העולם ולא רק לאירופאים, לצפות ולהוריד דוח מפורט שמכיל את כל פרטי המידע שנאספו עליהם. 

 

 

תגובות