נמאס לו מיוטיוב: היוטיובר שהוציא אפליקציה משלו. צילום מסך מיוטיוב

נמאס לו מיוטיוב: היוטיובר שהוציא אפליקציה משלו

"נמאס לי לנסות לעבוד עם האבא החורג האלכוהליסט והרשלני, שהוא יוטיוב" - כך מתאר יוטיובר עם מיליוני רשומים בסרטון שלו, ומציג אפליקציה חדשה אישית שלו. מה הוא חידש בה?

בטח יצא לכם לשמוע את השם של פיליפ דה-פרנקו, יוטיובר עם למעלה משישה מיליוני רשומים בערוץ היוטיוב שלו. בשנת 2016 דה-פרנקו יצא נגד יוטיוב, לאחר שהחליטו כי 40 מסרטוניו אינם ידידותיים לחברות אשר מפרסמות את עצמן ביוטיוב ולכן לא יופיעו בהם פרסומות והוא לא ירוויח על אותם סרטונים. מאז המצב לא השתפר משמעותית ודה-פרנקו עדיין מרגיש שיוטיוב לא מקשיבה ליוצרים ומקבלת החלטות לא ראויות. לכן הוא החליט להוציא אפליקציה חדשה עם חידושים אישיים שלו.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

האפליקציה, שזמינה כרגע רק למשתמשי מכשירי אפל או דרך המחשב, נקראת "DeFranco Now" ומאפשרת לצופים שלו לראות את הסרטונים שלו בפלטפורמה שונה מזו של יוטיוב. הפלטפורמה נקראת Snakt, והיא נבחרה כיוון שדה-פרנקו עובד שם בתור יועץ. העקרון העיקרי שניתן לראות באפליקציה הוא תגובה לסרטון באמצעות וידאו ולא תגובת טקסט. היוטיובר מאמין באינטראקציה ויזואלית ולא מסתפק בתגובות מילוליות בלבד.

 

באפליקציה יש לצופים השפעה יותר גדולה מיוטיוב. הם יכולים להפנות אל היוטיובר שאלות ישירות, עליהן הוא עונה בסרטונים שלו. הוא מתאר גם שהוא הרגיש שנמאס לו להעלות מונולוגים לאינטרנט, והוא מרגיש צורך בקשר יותר קרוב עם הצופים שלו. הוא ממשיך גם עם בעית הכסף. יוטיוב לאט לאט מגבירה את התנאים לקבלת כסף מפרסומות ביוטיוב ויותר ויותר יוצרים מקבלים פחות כסף וזקוקים להכנסות נוספות. בעתיד דה-פרנקו צפוי לשחרר גם גרסה לאנדרואיד של האפליקציה, ושהפיתוח העתידי תלוי במשתמשים ויש למה לצפות.

תגובות