מורעלים: הזדמנות חד פעמית לעצב פוסטר לסרט "ונום". צילום: באדיבות פורום פילם

מורעלים: הזדמנות חד פעמית לעצב פוסטר לסרט "ונום"

פעם דימיינתם שאתם אלה שתעצבו פוסטר לסרט? הסרט של ונום עומד לצאת, ובצעד שיווקי ענק, סוני מכריזה על תחרות מיוחדת שעשויה להשתלם לכם

כולם מכירים את ספיידרמן השכונתי והחביב, האלטר אגו של פיטר פארקר, שמתנדנד על קורי עכביש ברחבי מנהטן ומגן על אנשים. כולם מכירים גם את אחד היריבים המפורסמים ביותר של ספיידרמן - ונום, שהוא בעצם מעין גרסה אפלה וחסרת מעצורים של איש העכביש האהוב. הסרט שיעסוק בוונום אמנם ייצא עוד מעט - ב-5 באוקטובר הקרוב - אבל לסוני יש כמה תוכניות כבר לימינו אנו, אז תקשיבו טוב.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

סוני הכריזה על תחרות מיוחדת, שתדרוש מאמנים, מעצבים ומאיירים לשלוח פוסטרים בהשראת הטריילר האחרון שיצא לאחרונה עבור הסרט "ונום", ולהתמקד במאבק של ונום וריוט. הכל הולך - אילוסטרציות, ציורים דיגיטלים, פוסטרים אלטרנטיביים. החברה אף מספקת מספר קבצים כדי לעזור לכם להתחיל ולקבל השראה ליצירת המופת שלכם. היצירות שייבחרו כמנצחות יזכו להכרה בעולם כחלק מתהליך השיווק של הסרט - וגם פרס כספי של 2,000 דולר.

 

התחרות תסתיים ב-3 בספטמבר, המנצחים יוכרזו ב-19 בספטמבר, כ-16 ימים לפני שהסרט עולה לאוויר. אז אם יש לכם חלום לעצב פוסטר לסרט שיוקרן ברחבי העולם ולקבל הכרה כמעצבי פוסטרים לסרטים, זאת ההזדמנות שלכם! בהצלחה!

תגובות