חוץ מקהוט: 5 אתרים שישדרגו לכם את עבודות בית הספר. צילום: Fotolia

חוץ מקהוט: 5 אתרים שישדרגו לכם את עבודות בית הספר

הוטלה עליכם עבודה קבוצתית שתצטרכו להציג בפני המורה והכיתה? ריכזנו עבורכם חמישה אתרים שישדרגו לכם את העבודה ותגרום לה להראות הרבה יותר מקצועית וצבעונית

מדי פעם מקבלים עבודה שצריך להציג מול הכיתה. בשנים האחרונות האתר "קהוט" הפך ליותר ויותר פופולארי בקרב עבודות מסוג זה. אך הבאנו לכם אתר נוספים שבהם תוכלו להיעזר כדי להעביר את הפעילות שלכם, וגם להיראות מקוריים ויצירתיים יותר.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

קהוט

כל כיתה השתמשה לפחות פעם אחת באתר "Kahoot" בשביל משימה כיתתית או חידון קבוצתי. האתר צבעוני וקל לשימוש, ובו תוכלו ליצור שאלון מוכן עם תשובות, תוכלו להקרין אותו על המסך בכיתה ושאר תלמידי הכיתה יכנסו מהפלאפונים שלהם ולענות ביחד על השאלות שיצרתם! הדבר הופך את חווית הלמידה למהנה יותר ואף נוצרת תחרות כיפית בין המשתתפים.

פלייבאז

פורמט פלייבאז נהיה נפוץ בשנים האחרונות בעיקר באתרים העושים שימוש רב במדיה. אלא שהוא גם מתאים לעבודה הכיתתית שלכם! בעזרתו תוכלו ליצור שאלונים, משחקי חידות, סרטונים מוכנים ועוד שלל דרכי הצגה של התוכן שלכם ברמה הכי מקצועית שיש.

© צילום: Fotolia

Google Slides

מצגות הן דבר בלתי נפרד מעבודה כיתתית, היא מאפשרת לכם להעביר את נושא העבודה בצורה מובנת ועניינית. בשביל זה יש את אפליקציית "Google Slides" שלהבדיל מתוכנות מצגת אחרות, זמינה להורדה גם בסמארטפון. בעזרתה תוכלו ליצור מצגת מקצועית ועניינית בזמן קצר ומבלי יותר מדי טרחה, תוכלו לשלב תמונות דרך חשבון גוגל שלכם וכן ליצור עיצובים מיוחדים משלכם.

TED

דרך נוספת להעביר את נושא העבודה שלכם, היא באמצעות הרצאה על הנושא. אפליקציית TED מכילה בתוכה אלפי הרצאות חינמיות עם תרגום, על שלל נושאים. ברגע שתוסיפו את ההרצאה לעבודה שלכם, היא תראה הרבה יותר מקצועית והתלמידים יוכלו לחוות חוות דעת נוספת ואף ללמוד משהו חדש מעבר למה שהצגתם.

Canva

אפליקציית Canva תאפשר לכם לעצב תמונות באמצעות הוספת טקסטים מסגרות ומדבקות בשלל עיצובים. האפליקציה תאפשר לכם ליצור עשרות תבניות מיוחדות ומקצועיות בזמן קצר ובתהליך פשוט ומהנה, ותחסוך ממכם עבודה עיצובית רצינית ומדויקת שלוקחת לפחות כמה שעות. וכשתציגו את התמונות שלכם במהלך העבודה, המורה ירגיש שמדובר במעצב מקצועי שעבד עליהן ויגרום לעבודה להראות הרבה יותר מקצועית.

תגובות