עשה סאב: קווין רובין ממליץ על 5 הערוצים הטובים ביוטיוב. צילום מסך מיוטיוב

עשה סאב: קווין רובין ממליץ על 5 הערוצים הטובים ביוטיוב

מתלבטים למי לעשות סאב ביוטיוב? כוכב הרשת, קווין רובין, בחר עבורכם חמישה ערוצים יוטיוב שהכי מאסט לעקוב אחריהם

מדי שבוע נביא לכם פינה מיוחדת שכתבו טום או קווין שתלווה את הסדרה החדשה שלהם שעוסקת בעולם היוטיוב והרשת - "תעשה לי סאב". הפעם: קווין בחר עבורכם חמישה ערוצים שאתם חייבים לעשות להם סאב ביוטיוב!

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

דניאלה קריסטיה

חוץ מזה שהיא החברה שלי, אני חושב שהיא עושה תוכן פשוט מעולה והיא הצליחה למצוא את המקום שלה גם לבד ברשת, להכניס אותנו אל העולם (הורוד) שלה ולהיות מיוחדת כמו שרק היא יודעת. אני גאה בה ברמות.

 

ג’ייק פול

מדובר בבחור פשוט קורע ואחד האנשים הכי מצחיקים שיש ביוטיוב העולמי. הוא עושה אתגרים מטורפים, בדיוק כמו שאני אוהב לראות וכמובן, לעשות.  

 

Brave Wilderness

אם אתם אוהבים חיות וטבע, ואמת? גם אתם לא - אתם לגמרי תאהבו את הערוץ הזה. הוא מעין גרסת אקסטרים לנשיונל ג'יאוגרפיק עם דברים מגניבים ברמות ומעודכנים לדור היוטיוב. זה פשוט ערוץ מגניב ממש, לכו לראות ותבינו בעצמכם.

 

לוגן פול

אם השם שלו נשמע לכם מוכר זה כי הוא היוטיובר המצליח והמוכר ביותר בעולם. אולי לפעמם הוא עושה דברים שנויים במחלוקת, אך מדובר בבחור פשוט מדהים שלוקח הכל עד הקצה ולא מפחד משום דבר. הוא השראה להמון יוטיוברים מסביב לעולם ואין ספק שאם אתם רוצים להיות בעניינים - אתם חייבים לעשות לו סאב!

 

ומי החמישי?

הערוץ החמישי הוא ערוץ שאני לא מבין איך אתם לא עוקבים אחריו עדיין? מדובר בערוץ החדש שלי שפתחתי רק לפני שבוע. וכן, גם אצלי יהיו אתגרים מיוחדים, דברים מטורפים והמון אורחים שכולכם אוהבים. אז לפני שתאכל אתכם כרישה, תעשו לי סאב!

 

 "תעשה לי סאב" משודרת בימים ראשון ושלישי בשעה 15:30 בערוץ הילדים לצופיי סלקום tv ופרטנר TV וב-HOT VOD Young

תגובות