כל מה שצריך לדעת: שירות הסטרימינג החדש של דיסני. צילום: Disney באדיבות yes

כל מה שצריך לדעת: שירות הסטרימינג החדש של דיסני

לפני כמה ימים, במסגרת אירוע שערך תאגיד הענק "דיסני", הוכרז באופן רשמי על הקמת שירות סטרימינג חדש בשם "דיסני פלוס" שיכלול את כל התכנים של דיסני מכל הזמנים, איך מצטרפים?

לאחרונה ניתן לשים לב לצמיחתם של שירותי סטרימינג חדשים, ראשונה הייתה זאת אמזון שהכריזה על השקת "אמזון וידיאו" ולאחר מכן הייתה זאת יוטיוב, שהכריזה על השקת "יוטיוב טיוי", אך הפעם זה תורה של ענקית הסרטים דיסני שמכריזה באופן רשמי על הקמת "דיסני פלוס", ובכך מצטרפת למאבק על התואר הנחשק של "שירות הסטרימינג הפופולרי והמצליח בעולם".

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

עד לפני מספר חודשים, מיטב הסרטים והסדרות של דיסני היו זמינים לצפייה באמצעות נטפליקס אך באותו זמן דיסני הכריזה באחד הכנסים שלה על התנתקותה מנטפליקס והקמת שירות חדש. החלטה זו הייתה תלויה באוויר ולא החזיקה מים עד לפני כמה ימים כאשר ההכרזה הפכה לרשמית.

 

בנוסף לקלאסיקות של דיסני כמו מלך האריות, אלאדין ובמבי, השירות החדש יאפשר לצופיו ליהנות ממיטב סרטי גיבורי העל של מארוול, סרטי מלחמת הכוכבים וכל סרט שאי פעם דיסני הוציאו, ואף יעשיר אותו עם תוכן חדש ובלעדי עבור צופי דיסני פלוס. בהחלט יש למה לחכות!

אין ספק ששירות זה נראה כצעד מבטיח וחיובי מצד דיסני, אך אין לדעת אם הוא יצליח לערער את שליטתה של נטפליקס בכס המלוכה או שמא לא תעמוד בציפיות שהוצבו לה ותהווה ככישלון בקרב מעריציה.  

תגובות