לבעלי מוגבלויות: אפליקציית אירוויזיון בטלווזיות של LG. צילום: gettyimges.IL/Pedro Gomes

לבעלי מוגבלויות: אפליקציית אירוויזיון בטלווזיות של LG

אל-ג'י ישראל מציגה אפליקצייה יעודית לאירוויזיון בטלוויזיות החכמות של אל-ג'י. אפליקציה שנועדה בעיקר לבעלי מוגבלויות שונות במטרה להנגיש להם את הצפייה

חברת LG וקבוצת ח.י (יבואנית טלוויזיות LG בישראל) משיקות אפליקצייה ייחודית עבור אירוע האירוויזיון. אפליקצייה זו תשדר את האירוויזיון בשידור חי כמו אפליקציות נוספות (למשל סלקום TV, כאן 11, ו-MAKO TV). בנוסף לשידור החיי של האירוע, האפליקצייה באה במטרה להנגיש את חווית הצפייה גם לבעלי מוגבלויות. ישנן כמה אופציות להגדרת ההנגשה באפליקציה, בהתאם למוגבלות.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

ההנגשה יכולה להגיע בשלוש דרכים שונות. החירשים וכבדי השמיעה יוכלו להיעזר בתרגום לשפת הסימנים של כל האירוע בשידור חיי, עיוורים יוכלו לקבל תיאור קולי של מה שנראה על המסך, וצופים עם מוגבלויות קוגניטיביות (מוגבלות שכלית התפתחותית, אוטיזם וכו') יוכלו לראות את האירוויזיון בליווי פישוט סימולטני (תרגום לשפה פשוטה).

© יח"צ

חוץ מצפייה באירוויזיון וההנגשות, האפליקצייה כוללת גם ספריית VOD ובה חדשות על האירוויזיון, מגזין יומי, ארכיון ומגוון תכנים נוספים. האפליקציה תומכת במערכות ההפעלה WebOS 4.0 , WebOS 3.0, WebOS 3.5, וניתן להוריד אותה כבר עכשיו בחנויות האפליקציות בטלוויזיה.

תגובות