פרצה באינסטגרם: חשבונות נחשפו, ביניהם גם של מפורסמים. צילום:gettyimges.ILCarl Court

פרצה באינסטגרם: חשבונות נחשפו, ביניהם גם של מפורסמים

הלילה (ב') נחשף כי דלפו לרשת למעלה מ-49 מיליון חשבונות אינסטגרם, כולל פרופילי ענק של ידוענים. המידע שהודלף נמצא תחת שרת אמזון, נגיש ללא כל סיסמת אבטחה וכולל בין היתר מיקום, מיילים ומספרי טלפון פרטיים. כל הפרטים

זו לא הפעם הראשונה ולא הפעם האחרונה שאירוע כזה קורה, הרשת החברתית הגדולה בעולם חווה שוב פרצת אבטחה, וקורבנותיה הם מילוני המשתמשים שהמידע שלהם חשוף לכל עין באינטרנט.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

לפי הפרסום פרטיהם של קרוב ל-50 מיליון משתמשי הרשת החברתית נחשף; מספרי טלפון, כתובות אימייל, מספר עוקבים, פרטי פרופיל ועוד. בין המשתמשים נמצאים גם סלבס וידעוני אינסטגרם בעלי מיליוני עוקבים שהמידע הפרטי שלהם דלף באותה פרצה. נכון לשעה זו ממסד הנתונים שכלל את המידע המודלף הוסר, עוד נמצא כי חברה בשם "Chtrbox" שממוקמת במומבאי שבהודו היא אחראית על המידע שהודלף. החברה מתמקצעת בשיווק דיגיטלי וקידום תוכן באינסטגרם, טרם נמצא קשר בין המיוצגים של החברה לידוענים שעליהם דלף המידע.

כאמור, אינסטגרם ופייסבוק ידועות לאחרונה בשל שרשרת הבעיות שהן חוות, בין אם זו קריסה מוחלטת של האפליקציה ובין אם זו עוד פריצה המסכנת את משתמשי הרשת החברתית הגדולה בעולם.

© GettyImages



 
תגיות
תגובות