OSMO Action: מצלמת האקסטרים של DJI בישראל. יח"צ

OSMO Action: מצלמת האקסטרים של DJI בישראל

רשת באג השיקה אמש בישראל את מצלמת האקסטים החדשה של חברת הרחפנים הענקית DJI. מדובר במצלמה קטנה, שמותאמת לצילומי ספורט וטיולי שטח, עם כמה אפשרויות חדשות ומעניינות

הכירו את מצלמת האקסטרים החדשה של חברת הרחפנים הענקית DJI ששמה הוא OSMO Action. המצלמה הושקה אתמול (ה') ברשת באג, היבואנית הרשמית של DJI בישראל. המצלמה החדשה היא בעלת מסך כפול, מסך קדמי שמיועד לתיעוד עצמי, ומסך אחורי לתיעוד מסביב. המצלמה עמידה במיוחד, כדי שתוכל להיות אפקטיבית במגוון רחב של פעילויות אקסטרים. היא מותאמת לטווח של בין מינוס 10 מעלות צלזיוס ל-40 מעלות.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אחד החידושים הגדולים של המצלמה הזאת היא טכנולוגיית ייצוב משופרת וחדשה בשם RockSteady. היא תאפשר לכם לצלם עם רעידות של היד שלכם ובכל זאת שייצא וידאו חלק באיכות גבוהה. פיצ'ר נוסף הוא צילום ה-HDR שמאזן את האזורים הבהירים והכהים. הוא מאפשר תמונה מאוזנת עם יותר פרטים. גם צילום איטי אפשרי עם המצלמה.

 

המצלמה היא פשוטה מאוד. יש לה שלושה כפתורים שדרכם אפשר לצלם, לכבות, להדליק וגישה לתפריטים שבהם תוכלו לכוון את הגדרות המצלמה בהתאם לצילום שתרצו. ישנה מערכת הפעלה קולית שמותאמת לפעולות רבות. ניתן כבר עכשיו לבצע הזמנה מוקדמת ברשת באג, או לחכות שהמצלמה תגיע לחנויות בימים הקרובים. מחיר המצלמה הוא 1,699 ש"ח והוא כולל כרטיס זיכרון מתנה לכל רוכש.

תגובות