משחקן מתחיל למקצוען: אקדמיית הגיימינג הראשונה בישראל. fotolia

משחקן מתחיל למקצוען: אקדמיית הגיימינג הראשונה בישראל

אוהבים לשחק? לנובו ישראל מכריזה על אקדמיית הגיימינג הראשונה בישראל לשחקני פורטנייט ולא תאמינו מי קפטן הנבחרת! אך מה זה בדיוק אומר? • כל הפרטים

בשיתוף פעולה ראשון מסוגו בעולם עם הסטארט אפ הישראלי "נובוס", יוזמנו גיימרים צעירים להתחרות על מקום באקדמיית גיימינג, בה ישתתפו ללא עלות בתכנית אימונים בת שישה שבועות שתהפוך אותם לשחקנים מקצועיים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

במהלך אסטרטגי ראשון מסוגו בעולם, הכריזה "לנובו ישראל" על הקמת אקדמיית גיימינג לשחקני פורטנייט. כחלק מהתוכנית, יוזמנו השחקנים להצטרף לתוכנית אימונים מותאמת אישית שתאפשר להם לקחת חלק, ללא עלות, בנבחרת ייחודית ולעבור חווית אימון אישית שבמסגרתה ילמדו כיצד הופכים משחקנים חובבים למקצועיים.

© צילום: epic games

במסגרת המהלך, יוזמנו גיימרים צעירים להתחרות על מקום בתוכנית אימונים שתימשך על פני שישה שבועות ואשר נבנתה במיוחד על ידי הסטארט אפ נובוס (NOVOS.GG), המפתח טכנולוגיות מתקדמות לאימון גיימרים. פלטפורמת האימון של נובוס מיועדת לגיימרים השואפים לקחת את כישורי הגיימינג שלהם לשלב הבא והיא מבוססת על ניתוח של מאות אלפי משחקים ועיבוד של מאות מיליוני נקודות ייחוס על מנת ליצור לכל גיימר את תוכנית האימונים האופטימלית עבורו.

קפטן הנבחרת הוא לא אחר מאשר אסיף דידקשן - שועל קרבות (פורטנייט) ותיק ואחד הגיימרים הבולטים בארץ, בעל ערוץ יוטיוב עם 205סאבים וממוצע של 2-3 מיליון צפיות בחודש. דידקשן ילווה מקצועית את פעילות אקדמיית הגיימינג לכל אורך הדרך וכמובן ישתתף בטורניר הלייב המסכם.

 

במהלך ששת השבועות, בתוכנית שנבנתה במיוחד עבורם, יקבלו הגיימרים ליווי של צוותי מאמנים מקצועיים, יזכו לגישה לכלי האימון המתקדמים בעולם, יקבלו תוכנית אימונים אשר תותאם לכל שחקן על בסיס העדפותיו וביצועיו, ילמדו איך לשמור על שגרת אימונים, יחשפו לתוכן מקצועי מעולמות הגיימינג התחרותי, ילמדו כיצד לשדר משחקים, כיצד לחזק את כישוריהם, לשחק בצמדים ובצוותים ועוד.

© באדיבות לנובו


בסיום תוכנית האימונים יערך טורניר פנימי נושא פרסים בין משתתפי התוכנית שיעניק להם את ההזדמנות לזכות בתואר ה-MVP של מחזור הראשון באקדמיית הגיימינג. התוכנית תנוהל ברובה בשפה האנגלית ומתאימה לשחקני מחשב בלבד.

 

תגובות