בין טיקטוק לוולוגים: איב בראונשטיין משתלטת על הרשת. צילום מאינסטגרם evebraunstein@

בין טיקטוק לוולוגים: איב בראונשטיין משתלטת על הרשת

תפסנו את הרקדנית הכי מתולתלת ברשת, איב בראונשטיין, לראיון היכרות מיוחד בו סיפרה על הזוגיות עם סטפן, ההשתתפות בפסטיגל, הוולוגים עם קווין רובין וגם - על תחרות הריאליטי המפתיעה בה היא לוקחת חלק

את איב בראונשטיין כדאי מאוד שתכירו (אם לא הכרתם כבר, כן?). הרקדנית המתולתלת והצבעונית צוברת תאוצה בשנה האחרונה ומשתלטת על הרשת. בראונשטיין מתחזקת חשבון טיקטוק חזק, משתתפת קבועה בוולוגים של קווין רובין, מופיעה במופעים הנחשקים, מככבת בקמפיין טלוויזיוני לצד אניה בוקשטיין וגם שמה מופיע במדורי הרכילות בגלל הזוגיות עם סטפן לגר. כעת, בראונשטיין ממשיכה להוסיף לעצמה תפקידים מיוחדים וממש היום היא מצטרפת לצוות של תוכנית הריאליטי בטיקטוק שכובשת את הרשת - "ויראליטי". לכבוד ההצלחה והצטרפותה לתחרות, תפסנו את איב לראיון היכרות מיוחד וחגיגי!

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

בשנה האחרונה נכנסת יותר לתחום הרשת - מה גרם לשינוי?

"תמיד הייתי ברשת, הייתי גם בין הרקדנים הראשונים בתעשייה שפתחו טיקטוק, וככה התחמקתי בטיקטוק. מאז הפסטיגל יצא שהכרתי את קווין רובין והצטרפתי לוולוגים בערוץ יוטיוב שלו. זה משהו שהגדיל לי ופיתח לי עוד יותר את החשיפה שלי ברשת, עלו העוקבים עוד יותר, אומנם היו לי גם לפני, אבל פתאום עם קווין זה עלה עוד יותר".

איך הגעת לוולוגים של קווין?

"כאמור, התחברנו כבר בפסטיגל, אני הייתי אחת מהרקדניות בקאסט וקווין ואוראל צברי היו חלק מהטאלנטים במופע, הכרנו ונהיינו חברים. ככה יצא שהם הציעו לי להצטרף לוולוגים וזה קרץ לי וזה התאים באותו רגע עד עכשיו. התחלנו לעבוד ביחד, לצלם וולוגים והצטרפתי אליהם לערוץ. אנחנו ממש חברים טובים, כמו משפחה, גם יועד, גם דניאלה. אני ממש מרוצה שם".

 

© ערוץ היוטיוב של קווין

 

 

יש סיכוי שתפתחי ערוץ יוטיוב בעצמך?

"זה מוקדם מדי כדי להגיד, אבל יכול להיות, יש סיכוי דווקא. אם יום אחד אני אפתח ערוץ אני חושבת שיהיו בו דברים שקשורים לאופנה, ביוטי ושיער, כי יש לי את התלתלים שמייחדים אותי ואני מקבלת כל הזמן המון המון שאלות של איך אני מסדרת את השיער ובאיזה מוצרים אני משתמשת, וכמובן גם אני בעצמי אוהבת לעשות שטויות ודברים כיפים ומאתגרים, ריקוד אז קופצים לי כזה הרבה רעיונות, אבל זה לא משהו שגיבשתי עדיין".

מאז הטיקטוק רקדנים מקבלים יותר פרונט והכרה.

"אני לגמרי חווה את זה, אני בכללי חושבת שטיקטוק זאת אפליקציה לרקדנים. האמת שרוב הטיקטוקרים שהם מוכרים הם בדרך כלל לא רקדנים, לא שאני לא אוהבת אותם".

את בזוגיות ארוכה עם סטפן אבל נדמה שלצד השיתופים ברשתות החברתיות, אתם לא באמת מרבים לדבר על הזוגיות.

"כבר בכל מקום יודעים שאנחנו ביחד, מי שצריך יודע וכולם כבר יודעים. כששואלים אז אנחנו אומרים. אנחנו ביחד וזה לא סוד".

איך הוא מגיב לכל מה שקורה איתך ברשת?

"אני חושבת שאפשר לראות שהוא מגיב סבבה לגמרי לכל מה שקורה איתי ברשת, אנחנו זוג ואנחנו ביחד. אוהבים ומפרגנים אחד לשני ואין סיבה שהוא יגיב אחרת".

© צילום מאינסטגרם @evebraunstein

את גם רוקדת בפסטיגלים ובמופעים - כמה זה קשוח?

"עד היום עשיתי שני פסטיגלים והאמת שזה לא קל בכלל. זאת חוויה מאוד אינטנסיבית וחזרות מאוד ארוכות, בעיקר לרקדנים. אף אחד לא יודע אבל מאחורי הקלעים לרקדנים יש את העבודה הכי קשה, אם זה שעות מאוד ארוכות של חזרות מהבוקר עד הלילה, ראנרים, טכני, חזרות בסטודיו עוד הרבה לפני שמעלים את המופע על במה. זה דורש המון פיזיות. בזמן הפסטיגל רקדנים חווים גם המון פציעות, וזה לא קל בכלל אבל אני יכולה להגיד שמאוד נהנתי מהחוויה ובכיף הייתי עושה עוד פסטיגל. אני מאוד אוהבת להופיע, אני מאוד אוהבת במה וקהל".

איך הגעת לשם?

"זה התחיל מאודישנים שניגשתי אליהם ולאט לאט הכרתי יותר כוריאוגרפים ואנשים בתעשייה וכל פעם מכירים מישהו חדש ומתחילים לעבוד בעקביות על אנשים. ככל שמכירים אותך יותר אז גם משתפשפים יותר ומופיעים ביותר דברים".

איך מצליחים לבלוט בעולם הריקוד?

"זה לא קל, כי הרקדנים הם כבר מההתחלה מאחורה, הרקדנים הם מאחורי אומן כלשהו, אז מן הסתם הפורום הוא קודם כל האומן או הטאלנט שמקדימה. זה תלוי כמה נותנים לרקדנים את הפוקוס, צריך הרבה ביטחון ולבוא קדימה ולהציג את עצמך, להראות את עצמך לא להתבייש. למצוא את הדבר הייחודי שלך ששונה מאחרים ולהשקיע".

את מצטרפת עכשיו לתחרות הריאליטי הראשונה בטיקטוק "ויראליטי", האמנת שיהיה פורמט כזה?

"האמת שלא דמיינתי שיהיה כזה דבר, זאת הזדמנות ממש מגניבה, לפי דעתי הולך להיות ממש מגניב זה גם מתאים בדיוק לתקופה שהכל ברשת. החלק שלי בתחרות הוא שגם לי תהיה לי נבחרת משלי עם אתגר שהוא שלי".

איזה טיפ את יכולה לתת למי שעושה את האתגר שלך ב"ויראליטי" ורוצה להתקדם?

"קודם כל לדעת את התנועות בצורה הטובה ביותר, הרבה מימיקות בפנים, הבעות גדולות, לדעת לזוז ושהם יישבו על הגוף בצורה טובה. להיות עם ביטחון ולשדר ביטחון. חשוב גם שיהיה לכם את הסרטון הכי ייחודי ובולט כדי שנשים לב ונבחר, אני מאמינה שמי שייבחר יהיו סרטונים בולטים".

להיות רקדנית בטיקטוק זה יתרון או שמצפים ממך מלכתחילה ליותר?

"אני חושבת שזה יתרון כי יש ריקודים די קשים שאנשים שהם לא רקדנים ולא יודעים לזוז כל כך לא יצליחו, ואנשים שכן יודעים לרקוד יהיה להם יותר קל וזה כבר יתרון. יש המון אתגרים שהם מוכרים בארץ ובעולם שאני עושה בעצמי ויש גם אתגרים שגם אני המצאתי ועכשיו אתגרתי את העוקבים שלי. יש אתגר שעשיתי שהגיע ל-500 סרטונים שעשו עליו. אני תמיד משתדלת שיהיה משהו חדש ואני עושה אתגרים להרבה זמרים ואנשים שעבדתי איתם".

את מרגישה כבר שפרצת או שעוד לא?

"אני חושבת שכן ומכירים אותי, אבל אני בתהליך ותמיד יש לאן לשאוף, השמים הם הגבול. לדעתי אף פעם לא יהיה סוף. תמיד יש לאן עוד להגיע".

יש סיכוי שנראה אותך מתמודדת בריאליטי כלשהו בעתיד?
"אולי, לכי תדעי. לא שוללת כלום".

תגובות