לבקר במוזיאון ולצלם את מגדל אייפל: הכלים החדשים של גוגל. AdobeStock

לבקר במוזיאון ולצלם את מגדל אייפל: הכלים החדשים של גוגל

רוצים לבקר באייפל או אולי בכלל לנגן עם באך? Google Arts & Culture משיקה היום חמישה כלים חווייתיים לאוהבי התרבות שאתם חייבים להכיר!

במיוחד בתקופה הזאת, בה כמעט ולא ניתן לצרוך תרבות בארץ, אין מופעי מוזיקה או תיאטרון וגם לא ניתן לטוס ולטייל ברחבי העולם, לבקר באתרים היסטוריים או אומנותיים, לספוג תרבויות שונות ולהיחשף לדברים אחרים. המתכנתים האומנותיים של Google יצרו כלים חווייתיים באפליקציית Google Arts & Culture שיסייעו לאנשים ברחבי העולם לגלות תערוכות ויצירות אמנותיות שנאצרות על ידי השותפים האומנותיים של החברה: מוזיאונים, גלריות ומוסדות תרבות נוספים.  

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

Color Hunt

הכלי הזה יאפשר לכם יצור פלטת צבעים עשירה בסביבתכם ולהשתמש בהם ביצירות אמנות קיימות. בתמונה להלן ניתן לראות איך אפשר לצבוע מחדש את היצירה של ואן גוך, ״אירוסים״, בצבעים המקיפים אותנו בבית שלנו.  

© באדיבות google


Assisted Melody

חלמתם אי פעם לשתף פעולה עם באך? עכשיו אתם יכולים. Assisted Melody מאפשר להלחין צלילים ומנגינות על גבי מחברת תווים דיגיטלית ובהקלקת עכבר למזג אותן עם יצירות של באך, ללא צורך בידע מוזיקלי מקדים. 

© באדיבות google

Draw to Art

כל יצירת אומנות, גם המוערכות ביותר שבהן, התחילה מרישום. Draw to Art משתמש בלימוד מכונה בשביל לזהות יצירות אמנות הדומות לשירבוטים שלכם, בהם ציורים, שרטוטים ופסלים מפורסמים. 

© באדיבות google

Hopper, the penguin explorer

רוצים לחוות את הפירמידות של גיזה או לבקר במגדל אייפל? תנו להופר הפינגווין להיות המדריך שלכם. הוא יעביר לכם סיורים מודרכים בחלק מהמקומות המפורסמים ביותר בעולם. בנוסף, תוכלו גם לצלם אותו למזכרת במהלך הסיורים. הופר גם אוהב ללכת לאיבוד לפעמים במוזיאונים. אתם יכולים להצטרף אליו כאן. 

© באדיבות google

An Ocean of Books

דרך חדשה לגלות פרטי טריוויה ועובדות מעניינות על יצירות ספרותיות. למשל, ידעתם ששרלוק הולמס מעולם לא אמר ״אלמנטרי, ווטסון ידידי״? או שכתב היד המקורי של ״על עכברים ואנשים״ של ג׳ון סטיינבק נאכל על ידי הכלב שלו? 

 

תגובות