מעל 400 משחקים: פרטנר TV משיקים חבילת גיימינג. באדיבות פרטנר TV

מעל 400 משחקים: פרטנר TV משיקים חבילת גיימינג

אוהבים לשחק? אלופים בגיימינג? הבשורה הבאה לגמרי תשמח אתכם! בפרטנר TV החליטו להשיק חבילת גיימינג עם גישה ללמעלה מ-400 משחקים

בשיתוף עם פרטנר TV

יחד עם צמיחת הביקוש לגיימינג בעקבות תקופת הקורונה בה רבים שוהים בבתים ובין אם זה החופש הגדול במתכונת הקורונה או אפילו סתם כי בא לכם - חובבי המשחקים (וגם אלו שלא) ישמחו לגלות חבילת גיימינג חדשה בפרטנר TV שתעביר להם את הזמן בהנאה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

פרטנר TV החליטו ליצור חבילת משחקים מיוחדת ללקוחותיה עם גישה ליותר מ-400 משחקים המיועדים לכלל המשפחה. הגישה לשירות, שיעלה 29 שקלים בחודש (לאחר חודשיים ראשונים חינם), תתבצע ישירות מתוך ממשק הממיר של המנוי. הגישה למאות המשחקים היא ללא תוספת תשלום עבור מי שהצטרף אל חבילת הגיימינג.

 
© באדיבות פרטנר TV

כל המשחקים יהיו על גבי ענן, ללא צורך באחסון מקומי. בין מאות המשחקים בחבילה יהיה ניתן למצוא את: "Astérix & Obélix XXL 3 - The Crystal Menhir", "Tennis World Tour", "Ryse: Son of Rome", Sniper Ghost Warrior 3" ועוד.

הצצה
 

בנוסף, ניתן לרכוש בקר (שלט גיימינג) תואם לחבילת המשחקים של פרטנר TV. עם זאת, לקוחות אשר יש ברשותם בקרים של קונסלות משחקים אחרות (PSP ו-XBOX) יוכלו להשתמש באותם הבקרים (ובכמה משחקים הפעולות יתאפשרו גם דרך שלט הממיר הרגיל). כמו כן, יהיה ניתן לשחק יחד עם שני בקרים המחוברים לאותו הממיר. "בלקנט" (Blacknut) הבינלאומית תספק את פלטפורמת הגיימינג עם משחקי הענן לפרטנר.

© באדיבות פרטנר TV
תגובות