לא רק לגיימרים: האם מצאנו את המסך המושלם?. באדיבות LG

לא רק לגיימרים: האם מצאנו את המסך המושלם?

אחד הדברים החשובים לכל גיימר, ולא משנה עד כמה הוא טוב, כמה ניסיון יש לו וכמה שעות ביום הוא משקיע בתחום, הוא ללא ספק המסך. LG הביאה לנו לסקירה את אחד המסכים המבטיחים ביותר מבית החברה, ונראה שהמחמאות הולכות ומתגברות. זה מה שחשבנו על ה-27GL650F מבית LG

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

מבחינת ההרכבה הראשונית LG לא מסבכים אותנו, מדובר בהרכבה פשוטה שכל אחד יכול לעשות, המסך עצמו נתלה על זרוע ורגלית בצורה פשוטה ובעזרת טכנולוגיית ה-VESA בה מצויד, מה שאומר שכל מה שצריך הוא למעשה "להלביש" את המסך על התושבת שלו.

העיצוב של המסך לא מתחכם מדי, המסך מתהדר בצבעים שחור ואדום, הוא בעל מראה יוקרתי ומקצועי עם שוליים דקים, מה שנותן לו גם מראה חדשני ללא בזבוז של שטח.

הזרוע והרגלית עושות עבודה מעולה ומחזיקות את המסך כמו שצריך, בחוזקה ובעמידות רבה, נראה כי LG לא התפשרו על החומרים בהם השתמשו לייצור המסך ודאגו להביא את המקסימום תוצאות במחיר סביר. כן אגיד שקצת הפריעה לי העובדה שאין פתרון יעיל לסידור הכבלים במסך, מה שכן קיים ברוב המסכים המתחרים בשוק.

בגב המסך נוכל למצוא שני חיבורים מסוג HDMI 2.0, חיבור אחד מסוג Display Port 1.4, חיבור 3.5 מ"מ לאוזניות וחיבור לספק כוח. כפתורי הכיבוי, השליטה בעוצמת השמע ושאר ההגדרות למעשה מתחברים לכפתור אחד המדמה ג'ויסטיק ומקל מאוד בכל מה שקשור בשליטה על הגדרות המסך ובכך חוסך לנו בלבול ולחיצות לא רצויות – זו לא הפעם הראשונה ש-LG משתמשת ברעיון זה, נוכל לזכות לראות דבר דומה גם במסכי הטלוויזיה החדשים של החברה ובלא מעט מסכי מחשב נוספים.

הזרוע עליה תלוי המסך עושה עבודה מעולה גם כן ולמעשה נותנת לנו לכוון אותו בכל צורה שרק נרצה, המסך מסתובב לצד לאנשים המעוניינים במוניטור לאורך, הזרוע נותנת לנו יכולת שליטה בזווית המסך ובגובהו.

© באדיבות LG

בואו נדבר תכל'ס...

המסך נותן לנו חוויה לא רעה בכלל ברזולוציה של 1920x1080 (FullHD), בגודל של 27" ובתצורת 16:9. חשוב לציין שמדובר במסך IPS. מבחינת התצוגה, באופן כללי אני מרוצה מאוד, האיכות טובה, צבעים עשירים, בהירות נפלאה וחדות מעולה. המסך מתפקד יפה במשחקים ומשפר לגמרי את חווית המשחק והצפייה בסרטים. המסך בעל קצב רענון של עד כ-144Hz, מה שמשפר ומשדרג גם את חווית הצפייה שלו. קצת הפריע לי באופן אישי החסרון שלא מדובר במסך 2K או יותר, אבל אלו דברים שלא יפריעו כל כך למשתמש הבסיסי.

העובדה שמדובר במסך IPS ולא במסך VA או TN רק מחזקת את העובדה שהיצרנית לא מתפשרת על הדברים החשובים ולגמרי אפשר לומר שבשורה התחתונה מדובר במסך מעולה לגיימרים מתחילים פלוס.

מיותר לציין שהמסך לא מתאים רק למי שמשתמש בו לצרכי גיימינג. המסך מביא לנו ביצועים טובים ששמים לב אליהם אפילו בצפייה בסרטים בנטפליקס או סרטונים ביוטיוב.

© באדיבות LG

דבר נוסף שמאוד אהבתי לראות הוא פיצ'ר ה- Game Mode, שמאפשר לגיימרים לשלוט ביכולות ובפיצ'רים נוספים אותם מציע המסך ולהתאים אישית את ההגדרות לכל שחקן שמשחק באותו המוניטור. לא יודע עד כמה פיצ'ר זה יהיה שימושי ביום יום אבל לגמרי מגניב לדעת שהוא קיים ובאופן אישי גם לי יצא להשתמש בו מדי פעם.

לסיכום, מסך ה- 27GL650F של LG נותן את כל מה שצריך גיימר מתחיל, גיימר מתקדם קצת יותר וגם מישהו שלא מגיע מתחום הגיימינג, המסך מנסה להגיע לכל סוג של קהל יעד, ונראה שהוא באמת יכול לשמש כמעט כל אחד במחיר סביר של כ- 1500 ₪. מעניין יהיה לדעת איך מתפקד המסך בהשוואה למסכים המתחרים לו בשוק, לי נראה שהחברה נתנה פייט רציני לגביו.

תגיות
LG
תגובות