הפיצ'רים שהיינו רוצים לראות באפליקציות. adobestock

הפיצ'רים שהיינו רוצים לראות באפליקציות

לעשות לייק להודעות בווטסאפ, לבטל העלאת סטורי באמצע ולערוך תיאורים בטיקטוק: אלו הפיצ'רים שהיינו רוצים להוסיף לאפליקציות הפופולריות

כבני נוער, אנו משתמשים לא מעט בשלל האפליקציות החברתיות שבסמארטפון שלנו, ולמרות כל היתרונות וההרגלים שלנו באפליקציות הללו, מצאנו עוד כמה פיצ'רים שהם לגמרי מאסט כדי להפוך את החוויה למושלמת!

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

ווטסאפ

נעיצת הודעות חשובות בפומבי

קרה לכם פעם ששלחתם בקבוצה של הכיתה הודעה ממש חשובה, כמו הודעה שהמורה ביקשה למסור או דבר חשוב בנושא אחר, אבל בגלל שהיו כל כך הרבה הודעות בקבוצה אנשים פספסו את ההודעה שלכם? אתם לא לבד! בדיוק בגלל זה חשבנו על הפיצ'ר הבא במסגרתו תוכלו פשוט להדגיש הודעות מסוימות (או לאפשר למנהל הקבוצה לעשות זאת), כך שכל מי שנכנס לקבוצה ישר יראה את ההודעה המודגשת, לא משנה כמה הודעות נשלחו מאז. בדיוק כמו שקורה בטלגרם למשל...

© צילום: shutterstock

לייק להודעות

הרי כמה פעמים קרה לכם שחבר שלח לכם הודעה אבל לא ידעתם איך להגיב כי הודעה סטיקר או אימוג'י פשוט לא היו מספיק מדויקים? בדיוק בגלל זה אנחנו חושבים שפיצ'ר זה יהיה ממש בגדר חובה בווטסאפ. כמו שקורה כמעט בכל אפליקציה חברתית אחרת!

חיפוש סטיקרים

בדיוק כמו שאפשר לחפש גיפים ואימוג'ים בווטסאפ, אז למה שלא יהיה ניתן לחפש גם סטיקרים ספציפיים או מאגרי סטיקרים לכל דורש? הרי עברנו לדבר ככה בווטסאפ, ואפשר לעשות לנו חיים קלים ומושלמים באמצעות חיפוש פשוט.

© adobestock

הקלטה בזמן

למי מאיתנו לא קרתה סיטואציה ובה לחצתם על הקלטה קולית בווטסאפ ואחר כך גיליתם שההתחלה שלכם בכלל לא נשמעה כי היא מתחילה רק שנייה אחר כך? ובכן, למה שפשוט לא יאפשרו לנו שברגע לחיצת הרקורד כבר ישמעו את כל מה שאמרנו ויחסכו לנו את העבודה הכפולה בלהסביר "מה לעזאזל אמרנו שם שנחתך"?!

© צילום: Fotolia

אינסטגרם

אפשרות לעשות ריווניד לסרטונים

סיטואציה מעצבנת למדי המתרחשת לא מעט באינסטגרם היא שלפעמים אתם נתקלים בסרטון (שהוא לא ב-IGTV) אבל מסיבה מסויימת מפספסים את חלקו הראשון או שבטעות רואים את חלקו הראשון על 'מיוט'. אתם רוצים להזיז את הסרטון לאחור, כך שתוכלו לצפות בו כמו שצריך, הבעיה היא שבאינסטגרם אין כזו אופציה וכדי שהסרטון יתחיל מההתחלה צריך לחכות שהוא יסתיים (או לרענן את העמוד), ובדיוק בגלל זה אנחנו פשוט חייבים פיצ'ר אשר בעזרתו נוכל להריץ מעט את הסרטון לאחור.

© AdobeStock

אפשרות לבטל העלאה של סטורי תוך כדי

הכי מעצבן זה כשאתם מכינים סטורי, לוחצים העלאה (בטעות או במכון) וקולטים ששכחתם משהו, שהסטורי לא מספיק טוב או שבכלל תכננתם אותו עבור הקלוז ולחצתם בטעות פרסום לפיד הסטורי הרגיל... אבל אין מה לעשות, הצעד כבר אבוד ואתם נאלצים לחכות שהסטורי קודם כל יתפרסם ורק אחרי זה יהיה ניתן למחוק אותו. אנחנו שואלים את עצמנו, למה? תחשבו כמה פאדיחות זה היה מונע! הרי יש משתמשים שנושמים את האינסטגרם ואיך שנלחץ פרסם הם מקבלים התראה או יצפו בסטורי, למרות שכמה שניות אחר כך הוא יימחק! בקיצור, אנו דורשים מאינסטגרם לעשות פיצ'ר הכרחי במיוחד ולאפשר לנו לבטל העלאת סטורי תוך כדי שהוא עומד להתפרסם.

בחייאת, תנו לתייג יותר!

משום מה יש הגבלת תיוגים גם בפוסטים וגם בסטורי. ולפעמים, אין מה לעשות - יש לכם כמות תיוגים ענקית אבל הכרחית (כי מישהו פה עלול להיפגע), ולכן היינו שמחים לו היה אפשר לתייג ללא הגבלה, או לכמות קצת יותר גבוהה ממה שהאפליקציה מאפשרת כרגע (כ-20 תיוגים).

שינוי צבע בשיתוף סרטונים בסטורי/ תמונה מהגלרייה לסטורי

דבר מעצבן נוסף: כשאתם בוחרים סרטון או תמונה מהנייד לסטורי או משתפים סרטון מה-IGTV והריליס לסטורי שלכם ואתם רוצים לשנות צבע לרקע של הסטורי (בדיוק כמו כשמשתפים תמונה מהפיד) ואז הוא צובע לכם את כל מה שיש בפריים כולל הסרטון והתמונה?! אבל למה זה קורה בכלל? אנחנו חושבים שבאינסטגרם מספיק חכמים לאפשר לנו לצבוע את הסטורי איך שבא לנו מבלי לפגוע במדיה הקיימת שבחרנו מהגלרייה או מהפידים המדוברים.

© adobestock

הגדלת האופציות בסקרים

אנחנו לא מבינים למה זה צריך להיות או אופציה א' או אופציה ב' במקום לתת לנו להוסיף גם אופציות נוספות, כפי שמתאפשר בלא מעט מקרים בסקרים! בפועל כולנו משתמשים בפיצ'ר הטריוויה בסטורי (ומדגישים שלא להתייחס לתשובה בירוק), אבל אין לזה צורה בכלל! הכי קל זה פשוט להגדיל את כמות האופציות בסקרים, כמו גם להגדיל את כמות התווים באופציות (כי זה בלתי נסבל עם ההגבלה המצומצמת!)

© adobestock

טיקטוק

לערוך תיאור לסרטון

קרה לכם שהעלתם סרטון מושלם אבל אז הסתכלתם על התיאור שכתבתם וקלטתם שגיאת כתיב או שפתאום התחרטתם והבנתם שהתיאור קצת פחות מאפיין או מתאים? ובכן בטיקטוק משום מה אין אפשרות לערוך את התיאור לסרטונים (לעומת המתחרה "רילס" שדווקא כן), דבר שדי מעצבן בחוויה של האפליקציה האהובה. יאללה, הגיע הזמן!

אפשרות להסתיר את התיאור

הכנתם סרטון מושלם או שאתם צופים בסרטון מסקרן במיוחד, אבל מה? התיאור ההכרחי שלמטה די מסתיר חלקים חשובים. אומנם אי אפשר לוותר על התיאור, אבל מה דעתכם על אופציה להסתיר אותו בזמן הצפייה למי שירצה? כך זה לא יפגע בצפייה בסרטון ולא יסתיר לנו כלום!

© adobestock (אילוסטרציה)

בחירת תמונה ממוזערת מהגלרייה

ב"ריליס" זה אפשרי - ובטיקטוק לא. אתם צריכים לבחור תמונה ראשית לסרטון שלכם, אבל לא רוצים להוסיף כיתוב לסרטון הקיים או לבחור מתוך הפריימים בו. עד כה - יש כאלו שידעו להתעסק בעריכת הסרטון באפליקציות חיצוניות ולהוסיף לו פריים של התמונה הממוזערת הרצויה. אבל למה לעבוד קשה ולהתאמץ? הכי פשוט זה לאפשר לנו לבחור מראש תמונה מהגלרייה ובכך לא לפגוע בסרטון עצמו.

היסטוריה של "For you"

מכירים את הרגע הזה שאתם גולשים בטיקטוק, צופים סרטון ממש ממש מצחיק אז אתם רוצים לשמור אותו, אבל בטעות האצבע מחליקה אל הריפרש והסרטון המצחיק שנתקלתם בו נמחק לעולמים? תאמינו לנו שאתם לא היחידים, ובדיוק בגלל זה חשבנו על הפיצ'ר הפשוט אך יעיל בעזרתו יוכלו המשתמשים להסתכל על היסטוריית הצפייה שלהם וכך הבעיה תיפתר בקלות! אגב, היינו שמחים אם בפיד החברים שלנו (אלו שאנו עוקבים אחריהם) הסרטונים כן יופיעו לפי סדר העלתאם על מנת שלא נפספס אף סרטון שלהם. בכל זאת, חברים, לא נעים...

© adobestock

תזמון סרטונים

לכל משתמש יש את שעת הטראפיק שלו באפליקציה ובה עוקביו פעילים וצופים בו - מה שמגדיל את האפשרות להיכנס לפור יו. אבל מה לעשות, אנחנו די עסוקים ביומיום ולא תמיד מתאפשר לנו או שאנו נזכרים לפרסם בדיוק בשעות השיא שלנו. עכשיו תתארו לכם שהיה לכם פיצ'ר מיוחד באפליקציה המאפשר לכם לתזמן פרסום של סרטון וחוסך לכם המון! כמובן שזה כולל התראה לנייד חמש דקות קודם שהסרטון עומד להתפרסם (כדי שאם נתחרט נוכל לעצור בזמן).

בכל האפליקציות

כדי לאפשר לנו לחיות מחוץ למסך היינו שמחים אם הייתה אפשרות בכל אפליקציה להגדיר את כמות השעות ביממה שאנו מקציבים לעצמנו עבור השימוש בהן. כמובן שזה לא יחסום את האפשרות להמשיך להשתמש גם מעבר לשעות, אלא רק יתן לכם את הידיעה שאתם חורגים מהזמן שהגדרתם ואולי קצת להעמיד לכם מראה מול הפנים ולחשוב שוב אם להמשיך או להפסיק להיום.

תגובות