כל אחד יכול: טיקטוק משיקה פלטפורמה ליצירת אפקטים . טיקטוק ישראל

כל אחד יכול: טיקטוק משיקה פלטפורמה ליצירת אפקטים

בטיקטוק שחררו את גרסת הבטא של Effect House אשר תאפשר לכל אחד ליצור אפקטים לאפליקציה הפופולרית • כל הפרטים

טיקטוק מתחילה לשחרר היום בהדרגה את גרסת הבטא של Effect House (אפקט האוס)- פלטפורמה המאפשרת לכל אחד לבנות אפקטים עבור טיקטוק. אפקט האוס היה קיים רק כגרסה סגורה מאז אוגוסט האחרון, ומהיום הפלטפורמה פתוחה לכל היוצרים, המעצבים והמפתחים המעוניינים ליצור אפקטים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אפקט האוס מציע כלים המשלבים טכנולוגיות עיצוב ופיתוח אינטואיטיביות, שיסייעו ליוצרים ליצור אפקטים. בנוסף להנחיות הקהילה של טיקטוק ניתן יהיה ליצור אפקטים המותאמים רק להנחיות האפקטים בפלטפורמה.

© טיקטוק ישראל

"טיקטוק לא תאפשר ליצור אפקטים המקדמים גזענות או סטריאוטיפים שליליים כלפי קבוצות מיעוט, וגם כאלו המתארים ניתוחים קוסמטיים, כגון מילוי שפתיים, או כאלה שמעודדים בדיקה פרטנית של המראה החיצוני של אדם אחר", כך נמסר בהודעה מטעם החברה. לדבריהם, כל האפקטים שיוצרי האפקטים ייצרו, יעברו בדיקה על ידי צוות אמון ובטיחות של טיקטוק (Trust&Safety), כדי להבטיח שהאפקטים מותאמים למדיניות של הפלטפורמה לפני שהם ישוחררו לקהילה המורחבת בטיקטוק. אם צוותי האמון יזהו כי אפקט אינו מתאים להנחיות המדיניות של הפלטפורמה, האפקט יוסר, ויוצר האפקט יקבל הודעה על כך. בנוסף, טיקטוק תאפשר לחברי הקהילה לדווח על אפקטים שלדעתם אינם עולים בקנה אחד עם המדיניות של הפלטפורמה, על ידי לחיצה על "דיווח על האפקט". מתוך משנה זהירות, יהיו אפקטים מסוימים, כגון אלו הכוללים משקאות אלכוהולים, שלא יופיעו בתפריט האפקטים בטיקטוק.

יותר מ-450 יוצרי אפקטים שהתנסו בגרסת הבטה של אפקט האוס ופרסמו את האפקטים בטיקטוק, היוו השראה ליצירה ליותר מ-1.5 מיליארד סרטונים, שצברו למעלה מ-600 מיליארד צפיות ברחבי העולם.

© טיקטוק ישראל

כדי לדעת אם אפקט מסוים נוצר באפקט האוס לוחצים על האפקט בסרטון, שם ניתן לראות את הפרופילים של יוצרי האפקטים. בעת יצירת סרטון ניתן לראות את שם המשתמש של יוצרי האפקטים תחת כל אפקט. כמו כן, ניתן לגשת לאפקטים של יוצרים ספציפיים דרך הפרופיל שלהם.

תגיות
תגובות