דניאל ליט על האמת מאחורי כוכבי הטיקטוק: "זה מקום מלא בצביעות". לינוי מסטבוים

דניאל ליט על האמת מאחורי כוכבי הטיקטוק: "זה מקום מלא בצביעות"

לא מתבייש לפתוח: דניאל ליט הוא ההבטחה הבאה בעולם הטיקטוק וכעת, בראיון היכרות מיוחד, הוא חושף את האמת מאחורי הקלעים ומספר על החרדות שצצו, התגובות והכוכבי האינטרסנטים ברשת

דניאל ליט בן ה-21 לא תיאר לעצמו, גם לא בחלום הכי טוב שלו, שהשיעמום שחש בקורונה יחד עם כישורי המשחק שלו, התעוזה והכריזמה יסללו לו את הדרך לכבוש את הדרך להפוך לטיקטוקר חם עם עשרות אלפי עוקבים ו"ים" לייקים, גם לא את כל ההשלכות של הדבר.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

מה הייתה נקודת הפתיחה שלך?

"הקורונה הגיעה וחיפשתי איך להעביר את השעמום, בהתחלה שנאתי את הטיקטוק אבל אז פשוט פתאום התחברתי לזה. התחלתי לצלם שטויות וזה ממש לא הצליח בהתחלה, לא באמת הבנתי מה אני עושה, זה היה על גבול המביך ואז לפני שנה בערך התחלתי להוסיף דמויות מצחיקות על מורות ושם זה ממש תפס וזה מה שהביא את ההצלחה".

מהו הייחוד שלך בטיקטוק?

"אני לא כמו טיקטוקרים אחרים, כאלה שעושים טרנדים, כל אחד עושה אותו דבר. אני כותב את הטקסטים שלי, כל החומרים שלי ואני מחליט איך הכל יראה. אם אנשים אוהבים את זה אז זה מראה לי שאני בדרך הנכונה. ייצרתי משהו אחר בטיקטוק, זאת השפה שלי".

מדובר בעבודה קשה?

"כן. לחושב על רעיונות מקוריים, לכתוב את הטקסטים ולבנות יום צילום, אנשים שצופים בחומרים שלי לא יודעים מה באמת קורה מאחורי הקלעים, מאחורי כל סרטון עומד המון מחשבה והשקעה".

© daniel__lit@ מתוך אינסטגרם

מה תרצה שאנשים ידעו עליך?

"לאחרונה די נעלמתי מהטיקטוק. זאת תקופה לא פשוטה, לא בעולם ולא בחיים האישיים.
אני בתקופה לא קלה עם כל היצירה: לפעמים זה מכניס לחרדה וקשה להתמודד עם זה- המחשבה אם יאהבו את זה, אם לא יאהבו פתאום, זה שואב אותך. התחלתי לשאול את עצמי 'בשביל מה אני צריך את זה?'".

עם קירל בטקס נבחרי השנה
עם קירל בטקס נבחרי השנה © לינוי מסטבוים

בסופו של דבר התחלתי כי אהבתי להצחיק את החברים ואז פתחתי טיקטוק ולא ידעתי להתמודד עם זה, גם התחלתי לקחת כדורים פסיכיאטריים בשביל להתמודד עם מצבי חרדה. לא הכל קל וכיף כמו שזה נראה, גם לא הקהילה של הטיקטוק. זה מקום מלא בצביעות ואנשים אינטרסנטים".

אתה מספר דברים לא פשוטים, אז אין דבר כזה חברויות אמיתיות בתחום?

"אין לי חברים מהטיקטוק יש לי רק את יוני אלמקייס שהכרתי אותו לפני והוא זה שתמיד היה מאחוריי וגרם לי לצלם עוד ועוד. הוא תמיד תמך וכל סרטון הוא היה הראשון להגיב ולראות, יש לו חלק גדול בעשייה שלי, הוא נתן לי פוש רציני. החברים שלי הם החברים מהבית. ראיתי אנשים שמתחברים בגלל שהם באותו תחום וזה מזוייף. אני מכיר את הסיפורים מאחורי הקלעים וזה פשוט פתטי. אני לא מתקרב לזה. אנשים מרשים לעצמם, מחפשים להשאר בתודעה כל הזמן. לי יותר חשוב ליצור, להרגיש שיש לי משהו טוב להביא וזה באמת הוכיח את עצמו. אני רציתי להביא את השפה שלי ושיאהבו אותי בזכות התוכן שלי, משהו איכותי יותר בסוף זה מושך את תשומת הלב של הקהל".

עם יוני
עם יוני © לינוי מסטבוים

איך מתאימים תוכן לצופים?

"זה מה שעולה לי לראש, אני פשוט משחרר והקהל מוצא אותי אני לא מחפש אותם".

איפה תהיה בעוד שלוש שנים?

"החלום שלי זה לעסוק בטלוויזיה, אבל צריך לעבור עוד כמה דברים כדי להגיע לשם. אני הכי רוצה ליצור וליהנות מזה, עם כמה שזה קיטשי".

© daniel__lit@ מתוך אינסטגרם

תן לנו שלושה טיפים לטיקטוקרים מתחילים!
1. ביטחון עצמי - זה הדבר הכי חשוב. לא לפחד ממה שיגידו, תעשו את שלכם ואם זה מתאים לכם ותתמידו - תצליחו.

2. למצוא את השפה שלכם -  זה טוב לקבל השראה מאחרים אבל להשאר נאמן לעצמך! זה מה שהכי זכיר והכי מושך את העין.

3. לא ליפול למקומות של אנשים שמנסים להוריד אתכם - אני אישית לא עמדתי בזה, יש המון שליליות בתחום ודברים רעים. אסור ליפול לשם וחשוב לדעת להפריד ולא לקחת את הכל ברצינות.

 

תגובות