#TeamInternet: זואלה ואלפי דייז הופכים לבובות שעווה!. צילום: צילום מסך מהסרטון

#TeamInternet: זואלה ואלפי דייז הופכים לבובות שעווה!

זוג היוטיוברים הבריטים המצליחים זואי סאג ואלפי דייז הם היוטיוברים הראשונים שיהפכו לבובות שעווה ואין ספק שזו גאווה גדולה לקבוצת אינטרנט!

זה רק עניין של זמן עד שרשת המוזיאונים לבובות שעווה המצליחה בעולם "מאדאם טוסו" תבין את גודל ההצלחה של היוטיוברים בעולם ויחליטו לעשות בובת שעווה של אחד מהיוטיוברים.

מאדאם טוסו בלונדון החליטו לעשות סקר אצל המבקרים שלהם במוזיאון במשך השנה האחרונה ולשאול אותם איזה אנשים הם הכי היו רוצים לראות בתור בובות שעווה ושני האנשים שנאמרו הכי הרבה פעמים היו זוג היוטיוברים זואי סאג (Zoella) ואלפי דייז (Pointlessblog)!

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

 

זואי ואלפי הם ללא ספק ה-פאוור קאפל של יוטיוב בשנים האחרונות, בעזרת מיליוני צפיות בכל אחד מהסרטונים שלהם ומיליוני מעריצים ומעריצות בכל רחבי העולם. זואי סאג הפכה לאייקון אופנה ואיפור והוציאה ליין איפור משלה שהפך להיות לאחד מהנמכרים ביותר בבריטניה בשנה האחרונה וכל זה קרה בזמן שבן זוגה אלפי דייז הוציא שני ספרים שנשארו במקום הראשון בטבלת הספרים שנקנו בבריטניה וארצות הברית במשך חודשים שלמים!

לאחרונה היינו יכולים לראות את הזוג לא רק ברחבי יוטיוב אלא גם בטלוויזיה, אלפי שבר את שיא הטוויטר של אחד מערוצי הטלוויזיה המצליחים ביותר בבריטניה בשידור חי בעזרת מאות אלפי מעריצים ומעריצות שצייצו כדי לעזור לו לנצח.

זואי ואלפי המופתעים הלכו לפני מספר ימים למדידות לקראת הפיכתם לבובת שעווה וסיפרו לפני מספר שעות בטוויטר שלהם ובערוץ היוטיוב שלהם את ההפתעה, מיד לאחר שסיפרו השניים הטוויטר רעד מציוצים שהפכו את זואי ואלפי לטרנד החם ביותר בטוויטר בכל העולם.

אבל לא כל הציוצים היו של מעריצים אלא חלקם היו של כאלו שהיו מאוכזבים מהעניין ושחושבים שמגיע ליוטיוברים מצליחים יותר כמו פיודיפאי להפוך לבובות שעווה מאשר שמגיע לזואי ואלפי.

בכל זאת אם תכננתם לקחת את הטיסה הקרובה ללונדון בשביל לראות את הבובות היינו מציעים לכם לחכות מעט בגלל שבובות השעווה יהיו מוכנים רק בשנה הבאה!

 
תגובות