#שווה_לעקוב: לא רק שחקן כדורגל - tomeryeruham@.

#שווה_לעקוב: לא רק שחקן כדורגל - tomeryeruham@

תומר ירוחם, הוא לא רק שחקן כדורגל מוכר אלא גם צלם מוכשר לא פחות ואחד האנשים הבולטים באינסטגרם. בין צילום של תמונות מהמגרש, תמונות נוף או סלפי עם חברים - תומר הוא ללא ספק אחד האנשים ששווה לעקוב אחריהם. אז מה סוד האינסטגרם שלו ולמה שווה לעקוב אחריו?

מידי שבוע נמליץ על חשבונות אינסטגרם מושקעים שממש "#שווה_לעקוב" אחריהם, במסגרת הפינה נכיר לכם קצת יותר את האנשים שמאחורי הפילטרים, הלייקים ואלו שעושים את הפיד שלנו למקום הרבה יותר מרהיב.

והשבוע: tomeryeruham@

ההמלצה שלנו לשבוע הזה הוא לא אחר מתומר ירוחם, בן 22. למי שהשם שלו נשמע לו מוכר, נספר שתומר הוא גם שחקן כדורגל (מגן) בקבוצת בית"ר ירושלים ובנבחרת ישראל. לתומר יש מעל 27,700 עוקבים (וזה רק ממשיך לעלות) שנהנים מהתמונות המרהיבות שהוא מצלם ומעלה. בואו לגלות מה סוד האינסטגרם שלו ולמה שווה לעקוב אחריו? 

הפרופיל של תומר
הפרופיל של תומר © אינסטגרם

ההמלצה שלנו

תומר הוא ההוכחה שששחקן כדורגל הוא לא רק כישרון רגליים או פנים יפות אלא גם צלם מוכשר מאוד. אומנם לא נתחמק מידי פעם מאיזו תמונה ממגרש הכדורגל או מבילויים, כמצופה משחקן. אך לרוב נקבל איזו תמונה אומנותית, מעוצבת, כזו שנבחרה בקפידה ועושה את העבודה. שילוב של תמונות נוף, סלפי מושקע בטירוף, העמדות מדוייקות וחיים לא משעממים - כל אלו הן מרכיב מושלם לאינסטגרם ששווה לעקוב אחריו.

כדורגלן מוכשר וצלם לא פחות
כדורגלן מוכשר וצלם לא פחות © אינסטגרם
חולה על כדורגל! (ועל אינסטגרם)
חולה על כדורגל! (ועל אינסטגרם) © אינסטגרם

tomeryeruham@ עונה על שאלון האינסטגרם שלנו!

מה מיוחד באינסטגרם שלי? 

אני חושב שהתמונות היפות, המסרים שאני מעביר, מה שאני כותב בתיאורים. הכל מתאסף למשהו שאני מאמין בו ומאוד בולט אצלי באינסטגרם - לשים לב לפרטים הקטנים והיפים בעולם שאולי לא שמים אליהם לב ביום-יום.
 
תיאורים חזקים
תיאורים חזקים © אינסטגרם
מעביר מסרים. מעניין למי זה מכוון פה...
מעביר מסרים. מעניין למי זה מכוון פה... © אינסטגרם

אני ואינסטגרם 

היחסים שלי עם האינסטגרם הם מאוד מעולים אבל כן יש לי את הזמנים שלי עם האפליקציה. אני יכול להכנס לאינסטגרם רק כדי לעלות תמונה ולצאת, אני יכול גם לא לבקר הרבה, יכול לבלות מלא - מה שבטוח, אני פעיל מאוד.
 
אינסטגרם בכל מקום
אינסטגרם בכל מקום © אינסטגרם

האשטאג אהוב 

love#. את האמת? נראה לי שזה בגלל שאני בן אדם רגיש, אז זה האשטאג שלי ללא ספק. 

לא תמצאו כמוהו, כזה בחור רגיש!
לא תמצאו כמוהו, כזה בחור רגיש! © אינסטגרם
© אינסטגרם

התמונה שאני הכי אוהב באינסטגרם שלי 

תמונה שצילמתי של ציפורים על חוט חשמל, כל החוט מלא ציפורים שיושבים ורק ציפור אחת מתעופפת לה ומחפשת מקום. אני אוהב אותה גם בגלל שהתמונה יצאה טוב, וגם בגלל התיאור שכתבתי לתמונה שאני חושב שהוא די משקף אותה ודי מתקשר אליה.

© אינסטגרם
 
"הקסם של האהבה הראשונה הוא בכך שאתה בטוח שזו גם האהבה האחרונה,
אתה גם בטוח שהאישה שאתה אוהב היא האישה בעלת התכונות הטובות בעולם.
כשאשר אתה אוהב בפעם השניה פג הקסם, כי אתה נזכר שכבר חווית את אותן רגשות מדהימות אלה ובכל זאת זה נגמר. אז מנין הביטחון שהפעם זה יהיה שונה? בפעם השלישית, הרביעית ובאלה שאחריה, אתה כבר לא שואל שאלות כלל. כי ברור לך שאהבה יכולה להיגמר בכל רגע. זה עצוב, אך נכון.
איך נדע אם נפגוש את אהבת חיינו האמיתית אפילו יום אחד לפני מותנו או ביום מותנו ממש?.. פשוט אל תשאלו שאלות. לכו אחרי הרגש. תתאהבו!"

התמונה שיש לי אליה ערך סנטימנטלי 

התמונה שיש לי ערך אליה באינסטגרם שלי, היא תמונה שאני שוכב במיטה ופשוט מחייך. התמונה הזו צולמה על ידי האקסית שלי במקרה לגמרי. זה צולם בספונטניות על הבוקר, איך שקמתי, אהבתי אותה נורא וישר העלתי אותה. אני חושב שזה מה שהופך אותה בשבילי למיוחדת. 

לפעמים ספונטניות זה הכי טוב!
לפעמים ספונטניות זה הכי טוב! © אינסטגרם

עם פילטר או בלי פילטר?

עם פילטר. במיוחד עם הפילטר הייחודי שלי. זה הסגנון שלי, הקו הברור שלי, מי שמכיר את התמונות שלי ועוקב אחרי יודע כבר לזהות את הסגנון שלי, כי אין לאף אחד את הפילטר הזה. 

פילטר סטייל. אנחנו כבר זיהינו את הסגנון!
פילטר סטייל. אנחנו כבר זיהינו את הסגנון! © אינסטגרם

חשבון אינסטגרם שבא לי לפרגן לו

@sahar_hagai. סהר הוא אמן ודמות שכל איש בתעשייה מכיר ומעריץ. הוא החבר הכי טוב שלי ויש לו ייחודיות משל עצמו, הדבר היפה בו שהוא מסוג האנשים היחידים שיכול לכתוב הרבה בתמונה ואתה תרצה לקרוא הכל! יותר מזה, גם תשכיל. בעיניי הוא איש גאון.

עם סהר חגי וחן אהרוני
עם סהר חגי וחן אהרוני © אינסטגרם

טיפ אינסטגרם ממני אליכם

תיהיו אתם. תנסו לעלות דברים מהיומיום שלכם. תזכרו שבתוך כל המירוץ המטורף הזה שנקרא חיים, צריך לפעמים לעצור ולהריח את הפרחים ורצוי שגם לצלם אותם. וכמובן - לא לשכוח לחייך בכל תמונה!

לפעמים צריך לעצור, לתעד ו-לחייך!
לפעמים צריך לעצור, לתעד ו-לחייך! © אינסטגרם

סיכום פרופיל

אנחנו חושבים שההוכחה הכי גדולה לזה ששווה לעקוב אחרי תומר, היא העובדה שאפילו התקשינו לבחור אילו תמונות לשים פה בהמלצה. האינסטגרם שלו פשוט חי, יש בו את כל מה שצריך, כל מה שמעניין. בין אם הצצה לחיים של אישיות מוכרת שכוללים הרבה בילויים, אהבה, אנשים שכולנו אוהבים מהטלוויזיה (עומר דרור, יון תומרקין, מאירי שמש, לירן דנינו) לבין תמונות אדירות של נופים שלא היו מביישים צלמים מקצועיים!

מורנו וזוזובסקי, חברות מהתעשייה
מורנו וזוזובסקי, חברות מהתעשייה © אינסטגרם

מה שעוד בולט בחשבון האינסטגרם של תומר זה שניתן לראות בבירור את האהבה שלו לאינסטגרם, שהוא עושה את זה כי הוא באמת נכנס לזה ומתוך תשוקה. דבר נוסף שמייחד את תומר הם התיאורים שלו לתמונות, שאותן הוא יודע להתאים במדוייק, לכתוב מרגש, ליצור בעצמו. כך שזה ממש לא נגמר בתמונה וזהו. נגיד משהו כזה - האינסטגרם הומצא בדיוק בשביל אנשים כמוהו שאולי התעסוקה היומיומית שלהם היא לא צילום, אבל ברגע שהם פוגשים מצלמה הם הופכים להכי מקצועיים שיש. בקיצור - שווה לעקוב!
 
חולקים אהבת צילום. מזהים?
חולקים אהבת צילום. מזהים? © אינסטגרם

            >> אתם כבר עוקבים אחרי פרוגי באינסטגרם? זה הזמן! <<

עוד קצת מהפרופיל של תומר:

אומנותי!
אומנותי! © אינסטגרם
© אינסטגרם
מדהים!
מדהים! © אינסטגרם
שובב! © אינסטגרם
© אינסטגרם

אם אתם רוצים שגם נמליץ עליכם או על חבר שלכם - תייגו את אחת התמונות שלכם בהאשטאג #שווה_לעקוב ואולי נפרסם אתכם כאן!

 
 
תגובות